IT FUTURE EXPO 2019
  • WYDARZENIE
  • KONGRES
  • PRELEGENCI
  • LIDERZY IT
  • PARTNERZY
  • LOKALIZACJA
  • KONTAKT
  • WIĘCEJ
    • WYSTAWCY
    • PROGRAM
    • ZAKRES TEMATYCZNY
    • PLAN STOISK
    • PARTNERZY MEDIALNI
    • REGULAMINY
      • Informacje Organizacyjne
      • Regulamin uczestnictwa w Targach IT Future Expo 2019
    • FORMULARZE DO POBRANIA
    • MONTAŻ I DEMONTAŻ STOISK
    • HOTELE
    • RELACJA
      • RELACJA 2019 WARSZAWA
      • RELACJA 2018 WARSZAWA
      • RELACJA 2017 WARSZAWA
      • RELACJA 2016 WARSZAWA
      • RELACJA IT FUTURE EXPO WROCŁAW 2015
      • Relacja IT Future Expo 2015 Warszawa
      • RELACJA 2015 WARSZAWA
      • FOTORELACJA IT FUTURE EXPO 2014
      • RELACJA 2014 WARSZAWA
      • Relacja IT Future Expo 2014 Warszawa
      • WIDEO TARGI IT FUTURE EXPO 2014
      • WIDEO GALA IT FUTURE AWARDS 2014
    • EDYCJA
      • EDYCJA 2018
      • Edycja 2017 Warszawa
      • EDYCJA 2016 WARSZAWA
      • EDYCJA 2015 WROCŁAW
      • EDYCJA 2015 WARSZAWA
      • EDYCJA 2014 WARSZAWA
    • APLIKACJA TARGOWA
  • REJESTRACJA
  • ZOSTAŃ WYSTAWCĄ

WYSTAWCY

Pobierz listę wystawców w PDF

ELO Digital Office – stoisko 110
Firma ELO Digital Office GmbH z siedzibą w Stuttgarcie odłączyła się w 1998 roku – dwa lata od powstania marki ELO – od grupy Louis Leitz. Od tego czasu firmą kieruje Karl Heinz Mosbach i Matthias Thiele. Dzięki wyraźnej wizji rozwoju i ogromnemu potencjałowi produktów firma ELO Digital Office GmbH wraz z oddziałami w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Azji i Australii odniosła sukces na skalę międzynarodową. ELO oferuje produkty do elektronicznego zarządzania dokumentami, cyfrowej archiwizacji i obiegu dokumentów, czyli wszystkich obszarów zarządzania zasobami informacyjnymi. Oferowane rozwiązania są dostosowane do indywidualnych wymogów i wielkości przedsiębiorstwa. Opierają się na trzech standardowych liniach produktów: ELOoffice, ELOprofessional oraz ELOenterprise.
ELO w liczbach: Centrala w Stuttgart (Niemcy), Ca. 580 pracowników na świecie (z tego ca. 290 w Niemczech), 21 przedstawicielstwa/biuro w 17 krajach, Więcej niż 1.000.000 licencje na rynku, Sprzedaż więcej niż 64 mil. EUR (2017), Więcej niż 1000 certyfikowanych partnerów ELO, Produkt sprzedane w więcej niż 20 języków w więcej niż 40 krajów.
eVolpe – stoisko 17
eVolpe specjalizuje się w konsultingu i wdrożeniach systemów klasy CRM w średnich i dużych firmach. Jesteśmy ekspertami na rynku systemów CRM. Doradzamy, analizujemy i dobieramy odpowiednie oprogramowanie CRM, które następnie wdrażamy i odpowiednio dostosowujemy. Świadczymy również usługi serwisu i optymalizacji wdrożonych systemów. Jesteśmy wieloletnimi praktykami SCRUM’a – zwinnej metodyki wdrożeniowej. Lata doświadczeń pokazały nam, że jest to najlepsza forma współpracy z Klientem pozwalająca precyzyjnie osiągnąć zamierzone cele. W razie potrzeb systemy wdrażamy również metodami tradycyjnymi. Dzięki naszej pasji, a także postawionym sobie ambitnym celom, nie spoczywamy na laurach, lecz nieustannie podążamy za nowymi trendami na rynku systemów CRM, dbając o nowoczesność i maksymalną użyteczność implementowanych rozwiązań, których podstawę stanowią znane i nagradzane na całym świecie systemy SugarCRM oraz SuiteCRM.
SOPHOS – stoisko 103 i 104
Sophos, z siedzibą w Bostonie (USA) i Oxford (Wielka Brytania), rozpoczął produkcję produktów antywirusowych i rozwiązań szyfrujących dane 30 lat temu. Dziś nasze produkty do zabezpieczania sieci są używane przez 100 milionów ludzi w 150 krajach i w 100.000 przedsiębiorstw. Produkty Sophos są proste w instalacji i obsłudze oraz wielokrotnie nagradzane przez niezależnych analityków i ekspertów, takich jak Gartner. Począwszy od szyfrowania, poprzez ochronę stacji końcowych, stron www, bezpieczeństwo serwerów aż do rozwiązań sieciowych – nasze rozwiązania są wspierane przez SophosLabs, globalną sieć ośrodków wykrywania nowych zagrożeń. Sophos zapewnia pełne bezpieczeństwo IT dla przedsiębiorstw – niezależnie od wyboru typu wdrożenia: na własnym serwerze czy w serwisie chmurowym, nasze produkty chronią użytkowników w sposób ciągły i kompleksowy, w każdym miejscu, w którym się znajdują.
PCSS- stoisko 24
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) jest operatorem i dostawcą e-infrastruktury, która obejmuje: miejską sieć światłowodową Poznania, centrum superkomputerowe i centrum danych oraz krajową naukową sieć szerokopasmową. W PCSS prowadzi się prace badawczo-rozwojowe w obszarach sieci nowych generacji, rozwiązań chmurowych, Internetu rzeczy, rozproszonego przetwarzania danych i zarządzania danymi oraz bezpieczeństwa cyberprzestrzeni. PCSS koordynuje HPC4Poland Digital Innovation Hub jak również  Wielkopolski Klaster Teleinformatyczny.  Przez 20 lat zrealizowano ponad 140 projektów europejskich i przeszło 60 krajowych. Nowoczesna e-infrastruktura i wysoki poziom prac B+R to podstawy rozwijania przez PCSS współpracy z biznesem, mającej na celu budowanie gospodarki opartej na wiedzy.
Agraf – stoisko 60
Firma Agraf to uznany dystrybutor systemów interaktywnych. W naszej ofercie znajdują się wysokiej klasy monitory interaktywne, systemy do wideokonferencji i współpracy zdalnej oraz elektroniczne systemy do odpowiedzi. Wspieramy przedsiębiorców w poprawie zaangażowania ich pracowników, prowadzeniu efektywnej komunikacji – szczególnie w rozproszonych zespołach – oraz optymalizacji pracy i kosztów.
Jesteśmy wyłącznym krajowym dystrybutorem marek Newline, Globisens i Turning Technologies. W swojej ponad 30-letniej historii wyspecjalizowaliśmy się we wprowadzaniu światowych trendów technologicznych na krajowy rynek. Współpracujemy z ogólnopolską siecią autoryzowanych dealerów, zapewniając im pełne wsparcie: szkolenia, pomoc techniczną, serwis i marketing, a co najważniejsze służąc wiedzą i fachowym doradztwem w doborze optymalnych rozwiązań.
Synology – stoisko 107 i 108
Od 2000 r. firma Synology produkuje rozwiązania z zakresu sieciowych pamięci masowych, nadzoru IP i urządzenia sieciowe, które zmieniają sposób, w jaki użytkownicy zarządzają danymi i siecią oraz realizują zadania związane z nadzorem w erze usług chmurowych. W pełni wykorzystując zalety najnowszych technologii, firma Synology zapewnia użytkownikom niezawodne, intuicyjne i przystępne cenowo rozwiązania służące do centralizacji pamięci masowej, tworzenia kopii zapasowych, wirtualizacji, udostępniania i synchronizowania danych oraz do monitoringu wizyjnego.
Firma Synology stawia sobie za cel oferowanie produktów intuicyjnych, opracowanych z myślą o przyszłości oraz najlepszych w swojej klasie usług dla klientów.
Software Solutions Konrad Matyjasiak – stoisko 25
Software Solutions jest integratorem systemów informatycznych. Firma projektuje i tworzy specjalistyczne rozwiązania informatyczne dla sektora MSP. Specjalizujemy się we wdrożeniach dedykowanych rozwiązań opartych o technologie i produkty informatyczne firmy Microsoft, Comarch i Zebra. Rozwiązania te skierowane są na pełną obsługę firm we wszystkich obszarach działalności firm. Wiedza i doświadczenie specjalistów Software Solutions to zarówno najnowsze technologie informatyczne jak i głęboka znajomość zagadnień biznesowych w różnych obszarach przemysłu, handlu, księgowości, logistyki i kontrolingu. Przez ostanie 15 lat firma skutecznie przeprowadziła ponad 600 wdrożeń systemów informatycznych klasy ERP, WMS, DDM, CRM, a także tworząc dedykowane projekty informatyczne dla sektora logistyki magazynowej, centrów dystrybucyjnych. spedycji, transportu, branży E-commerce.
ATEN Poland Sp. z o.o. – stoisko 11 i 12
Firma ATEN, specjalizuje się w rozwiązaniach do łączności i zarządzania oraz technologiach
dostępu i współdzielenia zasobów.
W swoim szerokim portfolio produktowym posiada nowatorskie rozwiązania do współdzielenia
zasobów, profesjonalnych zastosowań audio-wideo, oraz instalacji ekologicznych. Jej odbiorcami są zarówno klienci prywatni, jak i firmy SOHO (małe i domowe biura), firmy średniej wielkości (SMB) oraz duże przedsiębiorstwa.
Technologie firmy ATEN łączą ze światem – w każdym miejscu i o dowolnym czasie – zapewniając komunikację i możliwość udostępniania informacji. ATEN ułatwia i usprawnia łączność w zastosowaniach biznesowych i prywatnych.
JM elektronik – stoisko 13
JM elektronik to lider wśród dostawców komputerów przemysłowych, komponentów elektronicznych i usług produkcji kontraktowej, obecny na rynku od niemal 30 lat. Jako solidny i wiarygodny partner JM elektronik współpracuje w zakresie dostaw markowych komputerów panelowych oraz modułów automatyki przemysłowej na potrzeby wdrożeń rozwiązań Industry 4.0, w tym systemów SCADA, MES, APS, WMS i ERP. Program partnerski firmy, skierowany do firm-integratorów systemów informatycznych dedykowanych przemysłowi, zapewnia specjalną ofertę cenową połączoną z dodatkowymi korzyściami: specjalistycznym doradztwem w doborze urządzeń oraz pełnym wsparciem technicznym na wszystkich etapach wdrożenia i eksploatacji.
Veracomp SA – stoisko 102
Pracownicy działów IT na całym świecie zmagają się z problemem związanym z wypełnieniem luki pomiędzy realizacją najważniejszych projektów związanych z IT a zapewnianiem lepszych wyników biznesowych. Co jeśli powiemy Państwu, że rozwiązanie obu tych problemów już znajduje się w Waszej sieci? Jako jedyna firma na rynku skoncentrowana wyłącznie na kompleksowych rozwiązaniach sieciowych dla przedsiębiorstw, Extreme posiada unikalne narzędzia pomagające organizacjom dowolnych rozmiarów wykorzystać ich sieci do budowy silniejszych relacji z ich klientami, partnerami, pracownikami i gośćmi – relacji, które przekładają się na lepsze wyniki biznesowe, większą lojalność oraz rzeczywiste korzyści
finansowe.
Eddie Eger Artur – stoisko 14
Firma Eddie Eger Artur powstała w 2002 roku oferując swoim Klientom kompleksowe rozwiązania informatyczne.
Naszą firmę Tworzy Zespół Specjalistów posiadających specjalistyczną wiedzę w różnych segmentach technicznych.
Eddie Eger Artur jest integratorem systemów informatycznych oraz dostawcą nowoczesnych rozwiązań dla biznesu i odbiorców indywidualnych.
Wszystkie nasze usługi są dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.
Oferujemy usługi oparte o wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań teleinformatycznych zaspokajających wymagania klientów funkcjonujących w różnych segmentach rynkowych w tym działania w zakresie:  doradztwa IT,  audytu IT,  administracji systemami informatycznymi,  wdrożenia indywidualnych rozwiązań systemów ERP, odzyskiwanie danych, naprawa i sprzedaży sprzętu komputerowego.
Nasza infrastruktura to systemy dostępowe budowane w oparciu o sieci kablowe (miedziane i światłowodowe) oraz szerokopasmowe systemy radiowe.
Dysponując własnym Centrum Danych, oferujemy klientom najwyższej jakości usługi hostingowe, zarówno hostingu współdzielonego jak również usługi kolokacji serwerów oraz serwerów dedykowanych a także zaawansowanych systemów obliczeniowych
Jesteśmy firmą będącą aktywnym członkiem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji oraz Krajowego Stowarzyszenia Informacji Niejawnych Czynnie uczestniczymy w tworzeniu projektów mający zasadniczy znaczenie dla Polskiej Informatyki.
Misją Eddie jest TWORZYĆ TWÓJ  DZIAŁ IT.
Rittal – stoisko 22
Firma Rittal z siedzibą w Herborn w Hesji to wiodący światowy dostawca systemowy szaf sterowniczych, systemów rozdziału prądu, klimatyzacji, infrastruktury IT oraz oprogramowania i serwisu. Rozwiązania systemowe Rittal można znaleźć w ponad 90 procentach wszystkich branż na całym świecie.
Dostawca innowacyjnych rozwiązań IT – od Edge po Hyperscale Computing
Wspólnie z partnerami „Rittal Ecosystem IT” dostarcza komponenty, systemy, a także rozwiązania spełniające wszelkie wymagania skalowalnego i ekonomicznego środowiska IT dla scenariuszy Edge oraz Cloud. Oferta obejmuje produkty od lokalnych data center, przez pojedyncze szafy i gotowe centrum danych w kontenerze, aż po Datacenter as a Service (DCaaS). Platformy Private Cloud i Managed Services pochodzą od iNNOVO Cloud. Poza tym Rittal oferuje wszystkie elementy z jednego źródła – od planowania, przez implementację, aż po użytkowanie i optymalizację infrastruktury IT – dla całego cyklu życia centrów danych.
Rittal Lefdal Mine Datacenter o powierzchni 120 000 m² i potencjalnej pojemności 200+ megawatów to jedyna w swoim rodzaju lokalizacja data center wyróżniająca się wysoką efektywnością, dbałością o środowisko naturalne i bezpieczeństwem. Położone nad norweskim fiordem centrum danych jest zasilane wyłącznie z wykorzystaniem energii odnawialnych z otoczenia.
Rittal został założony w roku 1961 i jest największym przedsiębiorstwem prowadzonej przez właściciela Friedhelm Loh Group. Grupa jest obecna na całym świecie z 18 fabrykami i 80 międzynarodowymi spółkami córkami. Cała grupa zatrudnia 11 500 pracowników, a jej obroty w 2017 roku wyniosły 2,5 miliarda euro.
Rittal Sp. zo.o.  został założony w 1999 roku i obecnie jest powszechnie znaną oraz rozpoznawalną marką w Polsce, gwarantującą najlepszej jakości produkty, doradztwo techniczne, obsługę Klienta oraz serwis.
Pozostałe informacje są dostępne na stronie www.rittal.de/it-solutions
i www.friedhelm-loh-group.com
E-ARES Sp. z o.o. – stoisko 100
E-ARES Sp. z o.o. – oprogramowanie szyte na miarę dla każdej branży. Tworzymy dedykowane rozwiązania informatyczne dla firm i instytucji. Nasze rozwiązania działają między innymi w branżach: ubezpieczenia, lotnictwo, motoryzacja, CFM, produkcja, sport, telekomunikacja, IOT, finanse. Wśród naszych rozwiązań znajdują się liczne aplikacje webowe, aplikacje mobilne, responsywne interfejsy webowe, webserwisy i aplikacje desktopowe. Specjalizujemy się w opracowywaniu i wykonywaniu integracji z systemami zewnętrznymi.
Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu produkcji i utrzymania oprogramowania. Każdy projekt jest inny, więc do każdego podchodzimy indywidualnie. Kluczem naszych udanych wdrożeń jest stała współpraca z klientem przez cały okres każdego wdrożenia. W realizowanych projektach wykorzystujemy metodyki zwinne dostarczając klientom w szybkim czasie potrzebne im oprogramowanie. Korzystając z posiadanego doświadczenia doradzamy optymalne rozwiązania realizujące procesy biznesowe zgodnie z mapą procesów klienta lub mapą opracowaną w trakcie analizy. Dla stworzonych rozwiązań zawsze oferujemy powdrożeniowe wsparcie techniczne. Świat wokół się zmienia, nasi klienci się rozwijają, zmieniają strukturę i modele biznesowe, rynek stawia przed nimi coraz to nowe wyzwania więc i my jesteśmy gotowi do wpierania i dalszego rozwoju zbudowanych systemów.
Spółka LOG Systems – stoisko 29
Spółka LOG Systems jest Producentem oprogramowania LOG System do kompleksowego i efektywnego zarządzania zasobami IT(Asset Management), wspierania procesów biznesowych w IT w oparciu o standardy ITIL (m.in. PM, IM, ChM, RM) oraz zarzadzania danymi zgodnie z RODO. Nasze doświadczenie w obszarze ITSM znajduje potwierdzenie w liczbie aktywnych klientów, ponad 300, z sektorów m.in. administracji publicznej i rządowej, edukacji, służby zdrowia, bankowości oraz telekomunikacji.
W dbałości o dynamiczny rozwój Spółki, Log Systems zatrudnia najlepszych specjalistów w zakresie prowadzenia projektów, tworzenia architektury systemów informatycznych, programowania oraz wsparcia we wdrożeniach.
Archman – stoisko 19 i 20
Archman Sp. z o.o. istnieje od 2007 roku i wywodzi się z firmy doradczej. Podejście zorientowane na szukanie optymalnych rozwiązań dla organizacji jest główną wartością w naszej firmie. Nie staramy się sprzedawać na siłę. Namawiamy klienta, aby uporządkować i zinformatyzować najbardziej palące procesy i dać poczucie dobrze zrealizowanej inwestycji.
Działamy w grupie kapitałowej z Wyższą Szkołą Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Na co dzień współpraca z uczelnią daje naszym pracownikom dużo satysfakcji wynikającej z dzielenia się wiedzą ale i przynosi wymierne korzyści firmie. Mamy dostęp do najzdolniejszych studentów i absolwentów oraz specjalistów z różnych firm i branż. Wspólnie realizujemy innowacyjne projekty za zakresie nowych technologii w budowie aplikacji i sztucznej inteligencji.
Koncentrujemy się na budowie jednego produktu i wkładamy w niego całe serce. Staramy się, aby od strony technologicznej wyznaczał trendy w budowie aplikacji tego typu.
 
O Business Navigator
 
Business Navigator jest inteligentną platformą klasy ECM / Workflow, która umożliwia błyskawiczną budowę własnych aplikacji (Rapid Application Development) wyposażonych w funkcjonalności Business Intelligence & Machine Learning
·        Wspiera proces przechwytywania danych (OCR), zarządzania ich przepływem (Workflow/BPM), pracą grupową (kontrola wersji, komunikacja), magazynowania (rozproszone repozytoria) oraz dystrybucji informacji (intranet, ekstranet, e-mail, API).
·        Umożliwia łatwą i szybką budowę własnych aplikacji biznesowych bez umiejętności kodowania (no-code). Natomiast dla programistów oferuje nieograniczone możliwości integracji z innymi systemami i tworzenia własnych dodatków dzięki udostępnianiu zaawansowanego API.
·        Wspiera obsługę procesów budżetowania i analizy danych (tabele przestawne, dashboardy). Posiadawbudowaną hurtownię danych z dedykowanymi dla różnych obszarów kostkami OLAP oraz mechanizmami uczenia maszynowego
APC by Schneider Electric – stoisko 16
Firma APC by Schneider Electric to światowy lider w zakresie zasilania awaryjnego oraz chłodzenia precyzyjnego. Dostarcza innowacyjne urządzenia, oprogramowanie i systemy dla użytkowników domowych, biur, centrów danych oraz fabryk. APC oferuje najnowocześniejsze i energooszczędne rozwiązania dla technologii i aplikacji przemysłowych o znaczeniu krytycznym. Rozwiązania APC obejmują systemy zasilania bezprzerwowego (UPS),urządzenia klimatyzacji precyzyjnej, szafy 19”, systemy ochrony fizycznej oraz oprogramowanie do projektowania i zarządzania zasilaniem, w tym architekturę InfraStruXure®, najbardziej wszechstronne na rynku rozwiązanie integrujące zasilanie, chłodzenie oraz zarządzanie.
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia – stoisko 44
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia jest agendą rządową podległą Ministerstwu Zdrowia, która rozpoczęła swoją działalność w 2000 roku. Głównym celem działalności CSIOZ jest realizacja zadań z zakresu budowy społeczeństwa informacyjnego. CSIOZ odpowiada za monitorowanie planowanych, budowanych i prowadzonych systemów teleinformatycznych na poziomie centralnym oraz regionalnym. CSIOZ realizuje również zadania wspierające rozwój systemów teleinformatycznych, w tym prowadzi analizy i projekty, które umożliwiają podejmowanie działań prowadzących do poprawy jakości usług medycznych. CSIOZ odpowiada za procesy wdrażania i monitorowania projektów oraz funkcjonowania systemów informacyjnych w ochronie zdrowia.
Realizujemy projekty w metodykach: SCRUM, Agile, Prince2
Narzędzia oraz technologie IT, z których korzystamy to m.in.: JIRA, LINUX, CLOUD
Rams Data Sp. z o.o. – stoisko 18
Rams Data Sp z o.o. jest dostawcą systemów teleinformatycznych i licencji oprogramowania. Naszym celem jest zaspokojenie potrzeb rzeszy klientów wymagających doradztwa oraz pomocy w doborze najwłaściwszego oprogramowania, aplikacji czy komponentu integracyjnego. Nasza oferta obejmuje swoim zakresem rozwiązania z obszaru:
– Infrastruktura sieciowa
– Bezpieczeństwo łącz i sieci
– Bezpieczeństwo aplikacji i danych
– Systemy telekomunikacyjne
Wraz z dostawą systemów i licencji zapewniamy usługi wdrożeniowe oraz wsparcie techniczne. Świadczymy pierwszą i drugą linię wsparcia dla rozwiązań bardziej zaawansowanych lub kluczowych w kontekście pełnienia swojej roli w infrastrukturze klienta.
Oferujemy produkty bezpieczeństwa renomowanych producentów. Najważniejszym elementem portfolio są rozwiązania bezpieczeństwa Metadefender Core producenta OPSWAT Inc. z USA. Rams Data Sp z o.o. jest autoryzowanym partnerem (dystrybutorem) OPSWAT w Polsce od 2016 roku.
Zagrożenia cybernetyczne mają wpływ zarówno na firmy, organizacje, instytucje jak i konsumentów. Rozwiązania OPSWAT pomagają chronić krytyczne operacje businessowe oraz zabezpieczają sieci przed zagrożeniami zewnętrznymi i utratą danych. Umożliwiają kontrolę przepływu danych do i z bezpiecznych sieci. Metadefender Core chroni przed ryzykiem przedostania się malware do wewnątrz poprzez konfigurację szczegółowych filtrów kontroli, blokowania i „sterylizacji” danych cyfrowych. Do tego celu wykorzystywane są 4 podstawowe technologie: MULTISCANNINIG (za pomocą nawet 30+ silników antywirusowych), DATA SANITIZATION, VULNERABILITY ASSESSMENT i DLP. Wiele organizacji na całym świecie wykorzystuje rozwiązania OPSWAT. Największe zastosowanie jest w sektorze finansowym i energetycznym, agencjach rządowych i bezpieczeństwa, administracji i korporacjach handlowych. Wszędzie tam gdzie jest wymagany najwyższy poziom bezpieczeństwa!
Kolejną ważną pozycją w naszej ofercie są rozwiązania SaltDNA producenta SaltVPN Ltd. z Wielkiej Brytanii.  SaltDNA to platforma systemowa gwarantująca poufność komunikacji End-to-End (transfer danych, audio, etc…) z wykorzystaniem szyfracji i innych protokołów bezpieczeństwa. Podstawową zaletą systemu jest m.in. to, że tylko właściciel platformy ma pełną kontrolę nad systemem. Transferowane dane oraz komunikacja głosowa nie są po drodze nigdzie rejestrowane i gromadzone na pośrednich urządzeniach komunikacyjnych i serwerach operatorów, co eliminuje ryzyko związane z ich przechwyceniem, odczytem lub odsłuchaniem, itp…. Rozwiązanie jest idealne w środowisku gdzie poufna komunikacja i wymiana informacji pomiędzy użytkownikami jest pożądana!
Hyperbook- stoisko 45
Hyperbook to polska marka produkująca wysokiej klasy notebooki i komputery stacjonarne przeznaczone dla profesjonalistów, entuzjastów i graczy! Dzięki nowatorskim rozwiązaniom technologicznym nasze komputery zajmują czołowe miejsca w rankingach wydajności i znajdują uznanie w Polsce, a także za granicą.
Hyperbook to nie tylko wydajność, ale przede wszystkim jakość. Każdy komputer składany jest ręcznie w naszym kraju. Na każdym etapie produkcji przeprowadzamy rygorystyczne testy jakościowe oraz wydajnościowe, zwracając szczególną uwagę na układ chłodzenia. Dzięki temu nasi Klienci mają pewność, że zakupiony przez nich sprzęt pozbawiony jest wszelkich wad fabrycznych. Hyperbook to nie tylko sprzęt, ale również studio developerskie, tworzące gry i aplikacje VR.
Zadarma – stoisko 41

Jesteśmy Bułgarskim operatorem telekomunikacyjnym i działamy na rynku VoIP już od 12 lat.

Telefonia VoIP to świetny przykład tego, jak rozwój technologii i nowoczesne rozwiązania dla biznesu skracają odległości i sprawiają, że fizyczna lokalizacja Twojej firmy ma coraz mniejsze znaczenie. Dlaczego?
Bezpłatna centrala telefoniczna umożliwia stelefonizowanie biura bez przywiązania geograficznego. Klienci dzwonią na standardowy numer komórkowy/stacjonarny, a Ty przyjmujesz połączenia za pomocą aplikacji/sprzętu w dowolnym miejscu na świecie – jeśli chcesz, nawet 24h na dobę. Pracując w dowolnym zakątku świata, możesz uzyskać firmowy numer, wskazujący na lokalizację biura w wybranym przez Ciebie miejscu.

Oferujemy pełne spektrum usług:

  • numery telefoniczne w ponad 90 krajach świata,
  • tanie rozmowy w kraju i za granicą,
  • darmowa wirtualna centrala telefoniczna wraz z rozbudowanym callcenter (od 50 numerów wewnętrznych, nagrywanie rozmów, IVR, kolejkowanie, godziny pracy itd.),
  • widgety ClicktoCall i CallBack na stronę internetową,
  • gotowe integracje z popularnymi systemami CRM.

Ponad milion klientów już korzysta z rozwiązania wirtualnego biura Zadarma. Nasza firma stale i dynamicznie się rozwija, powiększając ofertę dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych. Warto podkreślić, że wszystkie opisane usługi dostępne są niemal natychmiast. Zdalnie, szybko i – co równie ważne – w najniższej cenie. Zapraszamy do współpracy!

PIRXON – stoisko 26
> PIRXON SA (dawniej SmartMedia Sp. z o.o.) od 2004 roku optymalizuje procesy, dostarczając zaawansowane rozwiązania informatyczne polskim i zagranicznym firmom. Przez ten czas spółka zbudowała pozycję lidera w branży, zdobywając uznanie ponad 800 klientów.
> PIRXON posiada autorskie systemy do zarządzania majątkiem trwałym oraz zarządzania należnościami i ryzykiem kredytowym. Specjalizuje się również we wdrażaniu robotów do optymalizacji procesów back office (ang. RPA – Robotic Process Automation), tzw. cyfrowych pracowników.
> Sukces firmy i jej klientów codziennie buduje zespół kilkudziesięciu wysoko wykwalifikowanych specjalistów z różnych dziedzin. Programiści, wdrożeniowcy, specjaliści ds. RPA czy konsultanci stale doskonalą swoje kompetencje i podnoszą poziom wiedzy uczestnicząc w licznych szkoleniach i konferencjach.
>­ PIRXON prowadzi regularne prace badawczo-rozwojowe w zakresie Robotic Process Automation, a także Augmented Reality, budując platformę do projektowania aplikacji dla okularów rozszerzonej rzeczywistości.
SOTI – stoisko 111 i 112
SOTI jest innowatorem i liderem w branży EMM. Ponad 17 000 klientów w 170 krajach polega na SOTI w zakresie potrzeb EMM. Szczycimy się silnym partnerstwem z producentami sprzętu mobilnego, zapewniając wsparcie dla nowych urządzeń mobilnych i systemów operacyjnych na długo przed pojawieniem się konkurencji. Rozumiemy wyjątkowe wymagania branż naszych partnerów, w tym logistyki, handlu detalicznego, opieki zdrowotnej, edukacji i usług w terenie. SOTI jest silnie skoncentrowane na badaniach i rozwoju, nieustannie wprowadzając innowacje, aby uczynić wszystko, co konieczne, by nasi klienci byli zadowoleni i odnosili sukcesy. Ułatwianie codziennego zarządzania mobilnością umożliwia przedsiębiorstwu wykorzystanie nieograniczonych możliwości.
SARE – stoisko 58
SARE jest spółką technologiczną, koncentrującą się na nowoczesnych rozwiązaniach IT. Wspieramy działy marketingu i sprzedaży w ich codziennym działaniu. Nasze rozwiązania stanowią odpowiedź na potrzeby związane z precyzyjną komunikacją oraz sprzedażą ich produktów i usług. Naszym nadrzędnym celem jest wspieranie sprzedaży.
SARE oferuje system do marketing automation SAREhub oraz system SARE, gdzie zrealizowane są kampanie e-mailingowe, SMSowe, konkursy, programy lojalnościowe, komunikację wewnętrzną, relacje inwestorskie. Autorskie oprogramowania, służące do prowadzenia precyzyjnej komunikacji dają niemal nieograniczone możliwości w dopasowaniu ich do różnych biznesów. Ciągle się rozwijamy, a oferowane przez nas funkcje umożliwiają wielokanałową komunikację w modelu omnichannel oraz integrację z systemami typu call center, CRM, ERP, drukarniami cyfrowymi czy platformami sklepów internetowych.
Legal Geek – stoisko 99
Legal Geek to nowoczesna firma prawnicza obsługująca branżę IT, także pełniąc rolę zewnętrznego działu prawnego, prowadzącego bieżącą obsługę prawną. W zakres świadczonych przez kancelarię usług wchodzi m.in. przygotowywanie, opiniowanie oraz negocjowanie różnego rodzaju umów, takich jak np. umowy wdrożeniowe (w tym Agile) czy umowy licencyjne (EULA), wsparcie w zakresie zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych (m.in. przez przygotowanie odpowiedniej dokumentacji RODO) oraz prowadzenie praktycznych szkoleń i warsztatów.
Legal Geek jest kancelarią rozumiejącą język oraz potrzeby IT, dzięki czemu proponowane przez nich rozwiązania mają praktyczny wymiar i są zrozumiałe dla klientów.
ZPAS S.A. – stoisko 65
ZPAS to jeden z liderów produkcji szaf i obudów teleinformatycznych, sterowniczych i automatyki. Ponadto firma produkuje infokioski, rozwiązania depozytowo-wendingowe, pulpity sterownicze oraz wyposaża stanowiska dyspozytorskie.
Firma od ponad 45 lat dostarcza produkty, które swoją wysoką jakością zdobyły nie tylko rynek polski, ale również podbijają rynki zagraniczne. Firma eksportuje swoje wyroby do ponad 40 krajów świata.
Przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 560 pracowników w czterech zakładach produkcyjnych w Przygórzu, Słupcu oraz w Nowej Rudzie. Posiada własne biura handlowe w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Francji.
Produkty i rozwiązania:
Szafy teleinformatyczne i serwerowe
Obudowy energetyczne i automatyki
Szafy sterownicze i rozdzielnie elektryczne
Kioski multimedialne
Urządzenia depozytowo-wendingowe
Nowoczesne systemy chłodzenia i grzania szaf
Pulpity sterownicze
Szafy zewnętrzne
Stanowiska dyspozytorskie
Kancelaria Konieczny Wierzbicki – stoisko 93
Kancelaria Konieczny Wierzbicki to zespół składający się doświadczonych i kreatywnych prawników, których kompetencje się uzupełniają. Pracą kancelarii kierują radcowie prawni Michał Konieczny oraz Marcin Wierzbicki.
Doradzamy podmiotom w obszarze szeroko rozumianego prawa gospodarczego, prawa własności intelektualnej, ze szczególnym uwzględnieniem branży IT, prawa korporacyjnego i transakcji związanych z obrotem nieruchomościami. Budujemy trwałe relacje z klientem, pracując nieprzerwanie na wzajemne zaufanie i szacunek. Stale obsługujemy klientów z różnych branż, zorganizowanych w formie dużych spółek publicznych, jak i mniejszych przedsiębiorstw.
Przeprowadziliśmy dla naszych klientów dziesiątki transakcji o zakresie krajowym, jak i międzynarodowym, których suma wartości dawno przekroczyła setki milionów złotych. Nasz zespół stale się powiększa i rozwija. Prowadzimy szkolenia, publikujemy w prasie codziennej i branżowej, a także na portalach internetowych.
Grant Thornton – stoisko 92
Grant Thornton to jedna z wiodących organizacji audytorsko-doradczo-outsourcingowych na świecie, która jest dostępna dla klientów w 136 krajach. W Polsce działamy od 25 lat i świadczymy usługi audytorskie, doradztwa europejskiego, podatkowego, prawnego, transakcyjnego, konsultingu biznesowego, a także outsourcingu rachunkowości, kadr i płac. Jesteśmy obecni w kluczowych aglomeracjach (Warszawa, Poznań, Katowice, Wrocław, Kraków i Toruń) i zatrudniamy Zespół ponad 550 ekspertów. Klienci firmy to ponad 1600 podmiotów rocznie, w tym kilkadziesiąt spółek notowanych na GPW oraz firmy z top 500 największych przedsiębiorstw działających w naszym kraju.
AI FORCE 1 Sp. z o.o. – stoisko 94
AI FORCE 1 Sp. z o.o. wdraża narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję w firmach oraz instytucjach rządowych. Jesteśmy dostawcą m.in. technologii do tworzenia Chatbotów wykorzystujących przetwarzanie języka naturalnego (ang. Natural Language Processing) oraz sztuczną inteligencję (Artificial Intelligence) do automatyzacji obsługi Klienta. Prowadzimy analizy zbiorów danych, projektujemy dedykowane sieci neuronowe oraz szkolimy chatboty w specjalnie przygotowanym do tego Panelu Trenera. AI FORCE 1 oferuje rozwiązania dla branży m.in. fin-tech, produkcyjnych czy kancelarii prawnych.
VISENT CODERS – stoisko 3
Jako software house projektujemy i tworzymy aplikacje mobilne i webowe na zlecenia klientów, gdzie każdy projekt rozpoczynamy od warsztatów i potem realizujemy go transparentnymi metodami metodami Agile i Lean. Rozwijamy ponadto własny produkt – eventową aplikację mobilną dedykowaną konferencjom, targom oraz innym wydarzeniom, która wyróżnia się charakterystycznym designem oraz dopracowaniem technicznym. Zapewnia sprawny dostęp do informacji uczestnikom (m.in. agenda, prelegenci, dojazd, kontakty, networking), a organizatorowi daje nowe możliwości współpracy ze sponsorami i partnerami wydarzenia. Jesteśmy niewielkim, ale elastycznym zespołem, który stawia na jakość realizowanych usług i komunikacji.
Akces – stoisko 5
Akces jest uznanym dostawcą i integratorem zaawansowanych rozwiązań informatycznych dla biznesu.
Posiadamy 20 letnie doświadczenie na rynku krajowym oferując kompleksowe rozwiązania dla przedsiębiorstw. Od 2009 roku jesteśmy Autoryzowanym Partnerem InsERT.
Nasze doświadczenie obejmuje przeprowadzanie skutecznej integracji systemów informatycznych oraz tworzenie dedykowanych aplikacji biznesowych
Oferujemy oprogramowanie dla małych i średnich przedsiębiorstw, zintegrowane systemy zarządzania przedsiębiorstwem ERP, aplikacje do zarządzania relacjami z Klientem CRM, platformy B2B, B2C.
Jesteśmy producentem programów wspomagających obsługę firm kurierskich: DPD, INPOST, GLS.
Tworzymy narzędzia umożliwiające automatyczny import zamówień z Amazon, Allegro, Ebay do Waszego systemu sprzedaży.
Posiadamy autorskie rozwiązania współpracujące z oprogramowaniem tego producenta, min. System B2B czy program do obsługi kolektorów.
MTT Polska – stoisko 88
MTT Polska od blisko 30 lat jest firmą o profilu integracyjno – software’owym.
Znaczące miejsce w naszej działalności zajmuje sprzedaż i późniejszy serwis urządzeń związanych z automatyką biurową. W ramach tej gałęzi działalności proponujemy Państwu fachową i rzetelną obsługę, którą gwarantuje doskonale wyszkolony i doświadczony zespół.
W ostatnim czasie jesteśmy częścią już drugiej rewolucji technologicznej na polskim rynku. Pierwszą była rewolucja druku cyfrowego w poligrafii, dlatego śmiało możemy powiedzieć, że drukarki 3D dla przemysłu wytwórczego są tym, czym druk cyfrowy był dla poligrafii. Bardzo prężnie rozwijamy nasz dział 3D. Starannie dobieramy najlepsze rozwiązania indywidualnie dostosowane do Państwa potrzeb. Począwszy od realizacji planów, poprzez regularne wsparcie w zakresie serwisu, skończywszy na budowaniu długofalowej relacji.
Naszą misją jest wspieranie Państwa w tworzeniu Waszego biznesu, rozpoczynając od fachowego doradztwa, poprzez terminową realizację planów, aż do ciągłego wsparcia.
OMNI3D – stoisko 87
Poznański producent przemysłowych drukarek 3D oferuje drukarę Factory 2.0. Maszynę wyróżnia: duża powierzchnia robocza (500 x 500 x 500 mm), zamknięta i grzana komora oraz wysoka precyzja druku. Drukarka wyposażona jest w 2 ekstrudery z automatyczną regulacją wysokości, samo-kalibrujący się stół oraz czujnik przepływu filamentu.
Drukarka idealnie sprawdza się w prototypowaniu w pełnej skali, co pozwala zaoszczędzić koszty o 90% a czas nawet o 80%
Drukowanie na Factory 2.0 3D umożliwia szybkie sprawdzenie dokładności wymiarów przed zamówieniem kosztownej formy.
Zastosowanie druku 3D jest naturalnym rozwiązaniem przy produkcji niskoseryjnej. Realizacja każdą inną technologią produkcji przy tej ilości byłaby mniej opłacalna i bardziej czasochłonna.
Pozostałe zastosowania to
· produkcji części zamiennych do maszyn i linii produkcyjnych,
· druk form odlewniczych
· produkcji narzędzi i oprzyrządowania,
· produkcji personalizowanej.
innovaphone AG – stoisko 47
Od momentu założenia innovaphone AG w 1997 roku odgrywa ona znaczącą rolę w kształtowaniu i rozwoju telefonii IP. Firma zarządzana przez właścicieli, bez udziału kapitału zagranicznego i w 100% samofinansująca się jest synonimem zrównoważonego rozwoju, wartości dodanej i najnowocześniejszej technologii. Wszystkie rozwiązania sprzętowe i programowe opracowywane są we własnym zakresie przez inżynierów innovaphone oraz specjalistów w dziedzinie oprogramowania i produkowane są wyłącznie w Europie. innovaphone zatrudnia obecnie ponad 100 osób w siedzibie głównej w Sindelfingen, w innych lokalizacjach w Niemczech oraz w trzech zagranicznych oddziałach we Francji, w Austrii i we Włoszech.
Wortmann AG – stoisko 6 i 7
Wortmann AG jest największym niemieckim producentem sprzętu ITpod marką Terra, oraz jednym z największych dystrybutorów IT w Europie. Spółka z 30-letnią tradycją, zatrudnia ponad 600 pracowników, zaś jej roczny obrót przekracza 750 mln euro. Ideą firmy jest produkowanie sprzętu o wysokim standardzie jakości, jak również indywidualna, znakomita i kompleksowa obsługa klienta. W portfolio można znaleźć serwery, macierze, komputery, notebooki, all in one, monitory z gwarancją nawet do 8 lat. Na terenie Europy firma posiada własną siatkę serwisową, a strategia sprzedaży opiera się na współpracy z partnerami. W 2014 roku zbudowała własne Data Center, które oferuje szereg usług, między innymi usługi w chmurze.
Wortmann AG stawia na długotrwałą biznesową współpracę w oparciu o konceptpartnerstwa i serwisu, oraz oferuje szeroki asortyment produktów dystrybucyjnych, a w nim między innymi tysiące komponentów od znanych marek takich jak Asus, Intel, Samsung, Microsoft, Seagate, WD.
Latem 2015 działalność rozpoczął polski oddział pod nazwą Terra Computer Sp. z o.o. w celu oferowania rozwiązań firmy Wortmann AG na Polskim rynku.
BI Insight – stoisko 113
Firma BI Insight istnieje od 2006 roku. Jest stabilnym, systematycznie rosnącym zespołem doświadczonych specjalistów oferującym usługi w zakresie technologii Business Intelligence.
Od początku działalności misją w BI Insight jest projektowanie i wdrażanie rozwiązań bazując na własnych, nowoczesnych produktach oraz najnowszych technologiach informatycznych.
Główne obszary realizacji projektów to:
• Business Intelligence (hurtownie danych i rozwiązania raportowe)
• Zaawansowana analityka i predykcja
• Zapobieganie nadużyciom (antyfraud)
• Zarządzanie jakością danych (data governance)
• Przetwarzanie i analiza wielkich zbiorów danych (Big Data)
• Zarządzanie bazami danych Oracle i bezpieczeństwo danych
Firma BI Insight jest Gold Partnerem firmy Oracle. Oferuje rozwiązania w oparciu o technologie Microsoft, Qlik, Tableau, Vertica, Hadoop, IBM, Bottomline Technologies.
BI Insight posiada praktyczną wiedzę na temat funkcjonowania przedsiębiorstw działających na rynku polskim i światowym, zarówno w sektorze publicznym jak i prywatnym, w takich branżach jak energetyka, bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, opieka zdrowotna i handel.
2ClickShop – stoisko 91
2ClickShop- Jesteśmy producentem platformy e-Commerce 2ClickShop łączącej w sobie funkcjonalności systemów (PIM – system zarządzania informacją o produkcie, CMS – system zarządzania treścią, e-commerce B2C, e-commerce B2B, e-mail marketing).
Wdrażamy Dedykowane Systemy i Platformy e-Commerce B2B i B2C w oparciu o Platformę 2ClickShop, która jest wysoce skalowalnym i elastycznym rozwiązaniem dla dużych i średnich projektów e-Commerce. Platformę e-Commerce integrujemy z systemami klasy ERP oraz z większością popularnych programów magazynowo-handlowych w trybie Real-Time Data Exchange.
Automatyzujemy sprzedaż wielokanałową, łączymy i usprawniamy procesy związane z efektywnym funkcjonowaniem e-biznesu.
Wśród klientów 2ClickShop znajdują się takie marki jak NeoNail, Gabriella, Kaskada, Pati i Maks, Świat AGD, Digital24, Nowa Elektro, iSprzęt, BIZUU.
Sygnisoft S.A. – stoisko 89
Sygnisoft S.A. to Software House dostarczający innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu.
Na sukces naszych klientów pracują doświadczeni analitycy, architekci, programiści, testerzy, graficy i menedżerowie projektu.
Dostarczamy aplikacje spełniające wymagania instytucji regulujących i dostosowane do najbardziej wymagających potrzeb branżowych.
Analizujemy, programujemy, testujemy, wdrażamy i integrujemy systemy IT, gwarantujemy stabilne wsparcie i utrzymanie aplikacji. Sygnisoft S.A. kreuje nową jakość rozwiązań technologicznych bazując na synergii między wysokimi kompetencjami developerskimi oraz wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu aplikacji uwzględniając specyfikę branży oraz obowiązujące przepisy prawa.
Xnet Communications Polska – stoisko 61
Xnet Communications Polska jest niezależnym centrum technologicznym, należącym do grupy firm z polskim rodowodem. Firma posiada oddziały handlowe w Hamburgu, Frankfurcie nad Menem, San Francisco i Atlancie oraz biura inżynierskie, programistyczne i graficzne w Poznaniu.
Świadczymy usługi informatyczne z zakresu logistyki danych, digital signage, bezpieczeństwa IT, zdalnej administracji oraz aplikacji mobilnych. Dostarczamy kompleksowe systemy IT, autorski software, współpracujemy bezpośrednio z dostawcami hardware’u (monitory dotykowe, komputery, sprzęt sieciowy, obudowy), zajmujemy się montażem i serwisem.
W Xnet Communications komunikację odmieniamy przez wszystkie przypadki. Komunikacja marketingowa, wewnętrzna, komunikacja z klientami i kontrahentami, nadzór nad komunikacją – wszystko czego potrzebujesz dla sprawnego i bezpiecznego przepływu informacji.
Epson – stoisko 74
Epson od półwiecza utrzymuje pozycję lidera w świecie dostawców nowych technologii. Wynika to z wieloletnich inwestycji w badania, które pozwalają na ciągły rozwój i opracowywanie nowych technologii i produktów. Jednym z kluczowych obszarów rozwoju Epson jest druk atramentowy dla biznesu oraz wizualizacja i projekcja obrazu, z użyciem autorskiej technologii 3LCD. Gwarantuje ona długowieczność i ekologiczność projektorów, a przede wszystkim pozwala na wyświetlanie obrazu wysokiej jakości, który oferuje przyjazne dla wzroku światło oraz wysoką jasność i nasycone barwy. Urządzenia drukujące Epson wyróżnia niskie TCO, ekologiczność oraz wszechstronność, co sprawia, że są niezastąpione, jako wsparcie obiegu i zarządzania dokumentów cyfrowych i analogowych.
MASTERDEV – stoisko 23
MASTERDEV jest producentem autorskich systemów informatycznych klasy CRM, B2B, ERP. Na rynku jesteśmy od 2010 roku i od samego początku skupiliśmy się na tworzeniu zaawansowanych dedykowanych rozwiązań informatycznych.
Wierzymy, że to Państwo sami wiecie najlepiej jak realizować procesy sprzedażowe oraz jak prowadzić interesy ze swoimi klientami. System komputerowy powinien Państwa w tym wspierać, podążać za firmą i w pełni dostosowywać się do procesów przedsiębiorstwa.
Na bazie wielu lat doświadczeń przy tworzeniu informatycznych rozwiązań wsparcia sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami oraz doświadczeń naszych klientów stworzyliśmy platformę ERPONE. Jest to elastyczny System, który dostosowujemy indywidualnie do potrzeb naszych Klientów, nawet tych najbardziej unikalnych!
Wiodącymi modułami systemu ERPONE są rozwiązania CRM oraz B2B, gdzie wspieramy m.in. organizację pracy, sprzedaży, ofertowania, obsługi zamówień oraz wymiany informacji.
Dzięki zastosowaniu autorskich rozwiązań, jest to jedyne oprogramowanie na rynku, które w pełni dostosowuje się do klienta, spełnia jego indywidualne potrzeby i rozwija się razem z nim.
Cybercom – stoisko 76
Cybercom jest firmą zajmującą się doradztwem technologicznym. Pomagamy naszym klientom w zwiększaniu ich konkurencyjności poprzez wykorzystanie szans, jakie stwarza świat połączonych cyfrowo urządzeń, ludzi i organizacji. Łączymy technologiczną ekspertyzę i głębokie rozumienie potrzeb biznesu. Dzięki temu dostarczamy innowacyjne i bezpieczne cyfrowo rozwiązania, wspierające postulaty zrównoważonego rozwoju.
Pracujemy w oparciu o zwinne metodyki zarządzania projektami. Oddajemy do dyspozycji klientów Innovation Zone, w której realizujemy 3-tygodniowe Proof of Concept. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci mają możliwość szybkiej oceny efektów biznesowych planowanych innowacji przed decyzją o pełnej inwestycji. Naszym klientom proponujemy wartość dodaną w postaci optymalizacji ich projektów w kontekście ustanowionych przez ONZ 17 celów zrównoważonego rozwoju dla biznesu.
Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Cybercom z główną siedzibą w Szwecji, zatrudniającej ponad 1200 osób. W Polsce (w Łodzi, w Warszawie i w Bydgoszczy) działamy już od ponad 20 lat i zatrudniamy ponad 300 inżynierów oprogramowania, architektów, oraz konsultantów specjalizujących się głównie w technologiach mobilnych i chmurowych. Posiadamy klientów w 21 krajach. Naszym większościowym udziałowcem jest Formica Capital – szwedzka spółka inwestycyjna, której strategicznym celem jest zbudowanie portfela inwestycyjnego w firmy wspierające cele zrównoważonego rozwoju, których rozwiązania mają pozytywny wpływ na otoczenie społeczne i środowisko.
Peoplefone Polska S.A. – stoisko 27
PLFON to operator telekomunikacyjny specjalizujący się w komunikacji IP. Świadczy usługi VoIP dla Klientów indywidualnych i biznesowych na polskim rynku od 2007 roku. Peoplefone Polska S.A., bo tak dokładnie brzmi nazwa firmy, działa obecnie na rynku szwajcarskim, niemieckim, austriackim, litewskim, słowackim i polskim, a w przyszłości zamierza rozszerzyć swą działalność na inne kraje.
Peoplefone Polska S.A. oferuje rozwiązania VoIP dla firm, które chciałyby skorzystać z funkcjonalności wirtualnej centrali działającej na bazie technologii chmury cyfrowej i Internetu. Połączenie tych elementów daje przewagę nad tradycyjnymi systemami służącymi do obsługi połączeń, obniża koszty funkcjonowania biznesu oferując niższe stawki połączeń międzynarodowych i możliwość korzystania z numeracji zagranicznej.
GuideVision – stoisko 105
„Twoja wizja, nasze wskazówki” to nasze motto. Jest to również nasza naczelna zasada w zrozumieniu celów strategicznych, abyśmy mogli dostarczyć odpowiedzi, które pomogą Ci w podróży do zarządzania usługami.
GuideVision zapewnia światowej klasy konsultacje, wdrażania, szkolenia oraz usługi wsparcia dla klientów korporacyjnych na platformie ServiceNow.
Nasi konsultanci dysponują wiedzą i doświadczeniem chcąc zrozumieć Twoje potrzeby i wymagania biznesowe a także przygotować najlepsze rozwiązania, które wspierają Twoje inicjatywy w zakresie transformacji cyfrowej.
GuideVision jest szybko rozwijającą się firmą świadcząca usługi technologiczne, specjalizującą się w zarządzaniu usługami z zakresu ServiceNow. Współpracujemy ze średnimi oraz dużymi klientami w regionie, Europie i na całym świecie.
Jakość i profesjonalizm mają ogromne znaczenie w naszej pracy i dlatego stale możemy się cieszyć wysoką oceną satysfakcji klientów. Skontaktuj się z nami i przekonaj, jak możemy poprowadzić Cię do osiągnięcia Twojej wizji zarządzania
usługami!
HSC Sp. Z o.o. – stoisko 73
HSC Sp. z o.o to dostawca rozwiązań sprzętowych i softwarowych służących do budowy i utrzymania serwerowni, Data Center i infrastruktury teleinformatycznej. Pomagamy w tworzeniu koncepcji oraz przygotowaniu dokumentacji projektowej, wspomagając tym samym zarówno projektantów, wykonawców jak i użytkowników końcowych.
W swojej ofercie posiadamy zaawansowane rozwiązania okablowaniania miedzianego oraz światłowodowego niemieckiej marki TKM, której jesteśmy wyłącznym partnerem w Polsce. Współpracujemy również z producentem oprogramowania zarządzającego DCIM, firmą Patchmanager B.V. z siedzibą w Holandii.
Eveo – stoisko 21
Eveo to nowoczesna firma typu software house, zajmująca się tworzeniem oprogramowania przeznaczonego do zarządzania ekranami oraz wyświetlanym na nich kontentem. Kluczowymi produktami są systemy rezerwacji sal oraz systemy wyświetlania treści na monitorach.
Tworzone rozwiązania umożliwiają wyświetlanie treści (reklam i informacji) m.in. w biurowcach, halach produkcyjnych, muzeach, obiektach sportowych i komunikacji miejskiej.
Eveo jest obecnie liderem rozwiązań Digital Signage na polskim rynku i czołowym producentem w Europie.
Netserve – stoisko 15
Spółka NETSERVE została powołana do życia w 2010 roku, przez ludzi którzy dostrzegli pewną niszę w dynamicznie rozwijającym się świecie IT. Zauważyliśmy, że procesowi nieustannych wymian kolejnych generacji sprzętu nie towarzyszy podobny rozwój infrastruktury fizycznej. Wręcz przeciwnie – stopniowo degeneruje się ona i gmatwa.
Na bazie tej obserwacji stworzyliśmy usługę rewitalizacji serwerowni, która polega na uporządkowaniu, częściowej wymianie i przemyślanym uzupełnieniu infrastruktury fizycznej. Zachęceni kolejnymi sukcesami i bogatsi o nowe doświadczenia rozszerzyliśmy tę usługę z serwerowni na całą siedzibę klienta, tworząc usługę rewitalizacji infrastruktury IT.
Dzisiaj, po latach i wielu zrealizowanych projektach tworzymy dobrze zgrany i kompetentny zespół specjalistów. Budujemy i rewitalizujemy systemy okablowania strukturalnego, sieci WiFi, instalacje elektryczne, CCTV, SSWiN, KD w skomplikowanych obiektach przemysłowych i biurowych, budujemy i rewitalizujemy serwerownie, w tym systemy klimatyzacji, zasilania awaryjnego, systemy monitoringu parametrów środowiskowych, parametrów zasilania, kontroli dostępu itp.
Zajmujemy się także systemami wyświetlania, nagłośnienia i sterowania w salach konferencyjnych, systemami dystrybucji sygnału TV w hotelach, systemami digital signage.
SAMITO – stoisko 106
SAMITO to kompleksowe rozwiązania customer experience, które zwiększają sprzedaż w e-commerce. System wykorzystuje narzędzia marketing automation, sales intelligence, technologię rozpoznawania obrazów oraz zaawansowaną analitykę opartą na big data, żeby angażować, inspirować i zachęcać do zakupów klientów e-sklepów.
SAMITO personalizuje kampanie marketingowe, pozwalając na dotarcie do klientów z właściwym komunikatem, we właściwym miejscu i czasie. Buduje relacje dzięki indywidualnemu podejściu, w oparciu o zaawansowaną analizę behawioralną. Skraca ścieżkę zakupową poprzez technologię rozpoznawania obrazów i visual search. Oszczędza czas, dzięki pełnej automatyzacji oraz wsparciu działu optymalizacji.
Exaco – stoisko 43
Exaco develop dedicated software that focuses on organizing and digitizing the processes or services of our clients. Our team makes it possible to translate the vision and needs of our partners into a smoothly running project that brings real benefits and profits to the company. When starting cooperation with our clients, we focus on the best understanding of the situation, starting with our sellers, through business analysts and ending with a technical analyst. We run a project to get to know our client’s business and its real needs. After collecting the requirements, we go to the programming part, which we implement in agile methodology, to best match the scope to the needs developed during the implementation. Our company implements projects that include both server and web or mobile apps. We also deal with the programming of embedded systems already operating in the client’s infrastructure, and we also design and integrate systems from various categories. After the completion of the project, we provide professional technical and training assistance. Our team is supervising the proper operation of the application and serving the employees’ employees so that they know all the functions needed in their daily work.
Our company specializes in services that aim to digitize individual activities, processes, or whole groups of business processes. For our clients, we provide consulting and analytical services as well as design and implementation of the software. The projects we create consist of a whole range of solutions, starting from web applications, through multi-system mobile platforms, ending on advanced AI algorithms.
Sygnis New Technologies – stoisko 86
Sygnis New Technologies sp. z o.o. jest jednym z wiodących polskich firm zajmujących się wdrażaniem technologii druku 3D do firm, zakładów produkcyjnych i przemysłowych oraz instytutów naukowych oraz doradztwem przy wyborze optymalnych rozwiązań technologii przyrostowych (FDM, SLA, SLS, SLM). Na zlecenie naszych Klientów przeprowadzamy audyty technologiczne, świadczymy także usługi consultingu przy implementacji technologii druku 3D do posiadanych już przez firmy i instytucje parków maszynowych czy sprzętów badawczych i laboratoryjnych.
Działamy na styku nauki i biznesu, łącząc ze sobą te światy i szukając dla nich wspólnych ścieżek rozwoju i kooperacji. Dzięki bliskiej współpracy z wiodącymi europejskimi instytutami naukowymi, posiadamy dostęp do unikatowego w branży know-how, zgromadzonego wśród naukowców i uczelni wyższych.
Programiści – stoisko 95, 96, 97, 98
Programiści Sp. z o.o. to dostawca wysokiej jakości usług IT, który pomaga swoim Klientom zidentyfikować i zaspokoić ich potrzeby w obszarze nowoczesnych technologii. Naszą domeną jest tworzenie dopasowanych do indywidualnych potrzeb systemów informatycznych, które pomagają naszym Klientom zwiększać konkurencyjność ich przedsiębiorstw.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w realizacji projektów z różnorodnych sektorów biznesowych potrafimy skutecznie doradzić najefektywniejsze rozwiązania. Zbudowane przez nas narzędzia charakteryzują się wysokim poziomem jakości, wydajności, dostępności, intuicyjności oraz bezpieczeństwa. W naszej ofercie znajdują się szyte na miarę:
·        Aplikacje webowe
·        Oprogramowanie mobilne
·        Integracje systemów
Umiejętności oraz doświadczenie naszych specjalistów spotykają się z powszechnym uznaniem. Dlatego też część z nich jest stale angażowana w projekty naszych partnerów na zasadach outsourcingu.
Cloudware – stoisko 81
Jako integrator systemów informatycznych, dostarczamy kompleksowe rozwiązania IT. Implementujemy, rozwijamy i modernizujemy systemy IT, korzystając z technologii największych producentów. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, uzyskaliśmy certyfikaty kluczowych producentów sprzętu i oprogramowania, zyskując status ich partnera. Naszym Klientom oferujemy również usługi rekrutacyjne oraz outsourcing kadry IT. Dostosowujemy najnowsze i najlepsze technologie do konkretnych potrzeb naszych Klientów. Realizujemy projekty o strategicznym znaczeniu, które usprawniają przebieg wszystkich kluczowych procesów i obniżają koszty prowadzenia działalności. Oprócz projektowania, wdrażania i rozwijania systemów IT, zapewniamy również szeroką gamę autoryzowanych szkoleń technicznych, dotyczących sprzętu i oprogramowania. Dzięki realizowanym przez Cloudware Polska projektom, Klienci uzyskują błyskawiczny dostęp do zawsze aktualnych, spersonalizowanych informacji na temat efektów działalności oraz przyszłościowych prognoz.
Oktawave – stoisko 38
Oktawave to polska platforma publicznej chmury obliczeniowej, dostarczająca rozwiązania multicloud dla cyfrowego biznesu. Zapewnia pełne wsparcie w migracji i zarządzaniu publiczną chmurą obliczeniową. Udostępnia własną certyfikowaną infrastrukturę (IaaS). Pomaga wdrażać i utrzymywać rozwiązania globalnych dostawców chmury (AWS, Azure). Specjalizuje się w optymalizacji kosztów infrastruktury IT.
Oktawave dysponuje trzema centrami danych Tier 3, zlokalizowanymi na terenie Polski. Posiada certyfikat bezpieczeństwa ISO/IEC 27001 i spełnia normę CSA STAR, regulującą bezpieczeństwo danych w chmurze. Współpracuje z zaufanymi dostawcami rozwiązań technologicznych i chmurowych – VMware, Red Hat, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Parallels Plesk.
VCN – stoisko 62
VCN jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Umiejętność rozumienia potrzeb klientów i rozległa wiedza dotycząca nowoczesnych technologii od ponad 15 lat pozwalają firmie tworzyć zaawansowane rozwiązania programowe i sprzętowe skutecznie wspierając działania: logistyki, bezpieczeństwa, marketingu i IT. VCN tworzy własne lub modyfikuje i integruje istniejące systemy tak, by jak najlepiej realizowały potrzeby klientów. Najważniejsze rozwiązania własne to: VnetLPR – system awizacji i przepustek, VideoParagon – integracja danych systemu sprzedaży i kamer, VRent – bezobsługowa wypożyczalnia wózków, terminali danych i elektronarzędzi, kioski multimedialne.
VCN posiada również bogate doświadczenie w realizacji, utrzymaniu, a także zdalnym wsparciu systemów CCTV, SSWN, LPR – Identyfikacji tablic rejestracyjnych, liczenia klientów, Digital Signage, sieci strukturalnych i wielu innych.
Cypherdog Sp. z o.o. – stoisko 82
Cypherdog – Szyfrowana komunikacja i bezpieczna wymiana plików
Cypherdog to narzędzia do bezpiecznego przesyłania szyfrowanych plików, synchronizowany szyfrowany storage w chmurze, szyfrowanie lokalne zasobów oraz komunikator (w wersji desktopowej i mobilnej). Całość różni się od istniejących rozwiązań przede wszystkim brakiem “zaufanej trzeciej strony” i przechowywaniem kluczy publicznych w blockchainie oraz dodatkowo stosowaniem unikalnej metodę potwierdzania tożsamości. Nie stosujemy potwierdzania tożsamości przez SMS ani też przypominania hasła mailem, gdyż oznacza to istnienie trzeciej strony. Rozwiązanie skierowane jest dla wszystkich ceniących prywatność, a więc działy sprzedaży, zarządy, bankowość prywatna, prawnicy, R&D, administracja publiczna, służba zdrowia, komunikacja wewnętrzna w organizacjach każdego typu, użytkownicy indywidualni.
SecurX – stoisko 68
SecurBook to kompleksowe rozwiązanie zapewniające najwyższy poziom prywatności Twoich najważniejszych danych. Jest to połączenie wydajnego sprzętu dającego możliwość wygodnej pracy z najwyższym poziomem ochrony Twoich prywatnych danych. SecurBook to łatwość obsługi zapewniona przez system Windows 10 i brak konieczności posiadania jakiejkolwiek wiedzy o szyfrowaniu, zabezpieczeniach, kryptografii. Nasz laptop daje Ci pewność od pierwszego uruchomienia. Pomysł i rozwiązania przygotowane są przez wysokiej klasy specjalistów z Polski.
Nasza firma jest wyłącznym i jedynym dystrybutorem tego sprzętu. Nasz zespół to kilkanaście osób gdzie każdy jest ekspertem w swojej dziedzinie.
Pamiętaj że przyszłość to anonimowość, a anonimowość to SecurBook.
Matrix42 – stoisko 83
Matrix42 to niemiecka firma z 27 letnim doświadczeniem, dostarczająca innowacyjne oprogramowanie służące do digitalizacji środowisk pracy. Oprogramowanie umożliwia zarządzanie urządzeniami, procesami, aplikacjami pracującymi w informatycznych sieciach firmowych oraz zapewnia bezpieczne ich użytkowanie. Umożliwia także bezpieczną oraz intuicyjną integrację środowisk fizycznych, wirtualnych, mobilnych i chmurowych z istniejącą infrastrukturą. Efektem zastosowania rozwiązań Matrix42 są:
1. Zwiększenie wydajności pracy i redukcji kosztów w obszarze operacji informatycznych poprzez konsolidację narzędzi, jednolite środowisko użytkownika oraz optymalizację licencji i zasobów informatycznych
2. Automatyzacja powtarzających się zadań informatycznych, takich jak dystrybucja oprogramowania, zarządzanie
urządzeniami, zarządzanie aktualizacjami, oraz zgłoszeń incydentów do działu IT.
3. Przyspieszenie udostępniania usług za pośrednictwem samoobsługowego portalu. Automatyczne udostępnianie, inwentaryzacja i rozliczanie usług o charakterze informatycznym i nie tylko.
4. Uproszczenie przestrzegania wytycznych określonych w przepisach dotyczących uprawnień, instalacji oprogramowania, procesów zatwierdzania, rozporządzenia RODO i logowania się do systemu bez negatywnego wpływu na bezpieczeństwo.
5. Poprawa przejrzystości i kontroli z uwzględnieniem wszystkich kosztów, licencji, umów oraz zasobów informatycznych i innych aktywów.
Edge One solutions – stoisko 8 i 9
Edge One Solutions stworzyliśmy, by móc wspierać cyfrową transformację biznesu i wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi realizować nawet najśmielsze projekty IT. Współpracujemy z korporacjami, przedsiębiorcami i startupami nad rozwojem ich biznesu, odpowiadając na potrzeby i stojące przed nimi wyzwania poprzez definiowanie, projektowanie i dostarczanie odpowiednich, innowacyjnych rozwiązań technologicznych i organizacyjnych.
Świadczymy usługi z zakresu rozwoju oprogramowania, wdrożeń, zarządzania projektami i testów dla klientów polskich i międzynarodowych. Nasze zespoły developerskie pracują w szerokim spektrum technologii, a testerzy automatyczni dbają o najwyższą jakość dostarczanego kodu.
ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE | DEVOPS | WEB&MOBILE | RPA | INDUSTRY 4.0 | MACHINE LEARNING | CLOUD
SOFTWARE QUALITY ASSURANCE | INTEGRACJI SYSTEMÓW | INFRASTRUKTURA IT | ANALIZA PROCESÓW BIZNESOWYCH
Z NAMI:
· zoptymalizujesz istniejące procesy i aplikacje biznesowe lub stworzysz zupełnie nowe
· rozszerzysz kompetencje z zakresu IT
· zwiększysz efektywność swojego biznesu
· zbudujesz silną i trwałą przewagę konkurencyjną
Jesteśmy również właścicielem akceleratora eduLAB, w ramach którego powstają innowacyjne rozwiązania edTECH. W ich tworzeniu, w roli mentorów technologicznych i jako członkowie zespołów projektowych, biorą udział specjaliści Edge1S.
Więcej o nas:
www.edge1s.com
www.facebook.com/Edge1S
www.linkedin.com/company/edge1-solutions
eduLAB – stoisko 8 i 9
Jesteśmy akceleratorem działającym w obszarze Education Technologies. Już od ponad 2 lat wspieramy aktywność innowatorów na rzecz polskiego sektora edukacji i nauki. Oferujemy maksymalny poziom wsparcia dla pomysłów z największym potencjałem rynkowym, ciekawych, będących odpowiedzią na rzeczywiste potrzeby polskich uczelni, ośrodków naukowych i B+R. Wspieramy finansowo najlepsze zespoły kwotą nawet 1 mln zł na rozwój produktu, zapewniamy sprzęt i niezbędną infrastrukturę. Ogromną wartością dla współpracujących z nami zespołów jest mentoring biznesowy i technologiczny. Grono mentorów eduLAB tworzą doświadczeni przedsiębiorcy, eksperci IT, specjaliści z zakresu marketingu, prawa i innych obszarów biznesowych.
Akcelerujemy proces tworzenia rozwiązania od momentu zdefiniowania potrzeby aż do założenia Spółki (SPV). W naszym portfolio jest już 14 wyjątkowych projektów na różnym poziomie zaawansowania.
Więcej o nas:
www.edulab.io
www.facebook.com/akceleratoredulab
www.linkedin.com/company/edulabaccelerator
HitITgroup – stoisko 10
HitITgroup poprzez wiedzę, wykwalifikowany zespół oraz kompleksową obsługę sprawia, że biznes staje się łatwiejszy.
Sprawnie działający sprzęt komputerowy jest niezbędny do sprawnego funkcjonowania firmy.
Dzięki HitITgroup ten aspekt przestaje być problemem.
HitITgroup to propozycja kompleksowej obsługi w zakresie sprzętu komputerowego, która zapewnia oszczędność czasu,
pieniędzy i jest gwarancją bezpieczeństwa oraz sprawnego funkcjonowania firmy.
Oferujemy sprzęt komputerowy nowy oraz poleasingowy i doradzamy w wyborze mając na uwadze wymagania klienta oraz cenę.
Wyceniamy i odbieramy zalegający sprzęt do utylizacji. Bezpowrotnie i bezpiecznie kasujemy dane z dysków według najnowszych standardów NIST.
W związku z posiadaniem przez naszą firmę profesjonalnego serwisu urządzeń komputerowych oferujemy
usługi w zakresie przeglądów i bieżącego serwisu eksploatacyjnego oraz diagnostyki i napraw sprzętu komputerowego.
Poprzez zarządzanie w modelu TOC, nacisk na dobrą komunikację i transparentność tworzymy zgrany zespół profesjonalistów.
Z Partner – stoisko 109
Z Partner jest firmą konsultingową zajmującą się implementacją
aplikacji ZOHO w Polsce. Nasi specjaliści posiadają bogate
doświadczenie oraz szeroką wiedzą z zakresu implementacji,
dostosowania i wsparcia pakietu aplikacji biznesowych ZOHO.
Jesteśmy dostawcą usług doradczych z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie
Sprzedaży, Marketingu oraz technologii IT uzyskanych w projektach prowadzonych w
branży usług finansowych, branży FMCG, farmaceutycznej oraz wydawniczej.
Z Partner jest oficjalnym dystrybutorem pakietu aplikacji biznesowych ZOHO w Polsce.
Zoho istnieje na rynku od 1996 roku z wizją tworzenia oprogramowania w chmurze.
Do dnia dzisiejszego korporacja zatrudnia ponad 8000 osób i stworzyła ponad 45 aplikacji dla biznesu.
Z Zoho korzysta ponad 45 000 000 użytkowników w ponad 180 krajach.
BRINET sp. z o.o. sp.k. – stoisko 40
BRINET to wyłączny dystrybutor rozwiązań sieciowych DrayTek, renomowanego producenta, który od roku 1997 dostarcza na światowe rynki zaawansowane, niezawodne i stabilne rozwiązania, które z powodzeniem sprawdzają się w firmach o różnej wielkości.
Oferta zawiera szeroki wachlarz produktów, począwszy od routerów Ethernet, ADSL/VDSL, LTE, VPN, Firewall, poprzez bezprzewodowe punkty dostępowe, aż po zarządzalne przełączniki PoE. Stale rozwijana platforma ACS pozwala natomiast integratorom na centralne i łatwe zarządzanie rozległymi sieciami opartymi na urządzeniach Vigor.
Jako dystrybutor stawiamy na silną sieć partnerów handlowych – wspólnie wdrażamy kompleksowe projekty sieciowe. Dzięki ścisłej współpracy z producentem możemy zaoferować spersonalizowane rozwiązania odpowiadające na potrzeby klienta. Naszych partnerów wspieramy poprzez działania marketingowe, szkolenia oraz pomoc techniczną na etapie przed- jak i posprzedażowym.
MAXBERT – stoisko 101
MAXBERT s.c. jest jedynym Polskim producentem profesjonalnych listew zasilających w obudowie aluminiowej do szaf typu rack 19″ i 10″. Od swojego powstania w 2005 roku firma specjalizuje się w sprzedaży produktów z zakresu rozwiązań dystrybucji i sterowania zasilaniem, monitoringu środowiska serwerowni, przełączania oraz sterowania urządzeniami typu KVM. W oparciu o własną linię produktową i zdobytą dotychczas wiedzę jesteśmy jest w stanie zaoferować rozwiązania spełniające indywidualne potrzeby klienta.
Listwy zasilające MAXBERT dzięki modułowej budowie umożliwiają elastyczną konfigurację wyposażenia dostosowaną do indywidualnych potrzeb użytkownika. Wraz z gniazdami zasilającymi istnieje możliwość doposażenia listwy w moduły dodatkowe, gwarantujące bezpieczeństwo pracy i stabilną pracę systemu.
TestArmy Group S.A. – stoisko 42
TestArmy Group S.A. to weterani w dziedzinie zapewnienia jakości w rozwoju oprogramowania. Przez ponad 7 lat na rynku zrealizowaliśmy ponad 500 udanych projektów dla ponad 130 klientów. Wierzymy, że dbałość o jakość produktów naszych klientów powinna opierać się na ich potrzebach, wewnętrznej wizji i polityce firmy. Dlatego naszym zadaniem jest pomoc w tworzeniu bezpiecznego i funkcjonalnego produktu cyfrowego poprzez indywidualne rozwiązania. Nasze usługi można podzielić na 4 główne grupy: Cyberbezpieczeństwo, QA, Wydajność i Automatyzacja oraz szkolenia.
Pragmatists – stoisko 39
Talkie to autorski produkt software house’u Pragmatists. Mamy ponad dziesięcioletnie doświadczenie programistyczne w tworzeniu szytych na miarę rozwiązań software’owych na całym świecie.
Nasi klienci nas doceniają – w oparciu o wystawione oceny, zdobyliśmy tytuł Top Developers 2017 oraz Top B2B Companies 2018 na clutch.co.
W raporcie z badania jakościowego, przeprowadzonego wśród software house’ów znaleźliśmy się w gronie 7 wyróżnionych firm z tego segmentu w Polsce.
Na naszym koncie mamy wiele wdrożeń botów, zarówno głosowych, jak i tekstowych – w tym, między innymi dla Jean Louis David, który do dnia dzisiejszego obsłużył ponad 160 tysięcy rozmów telefonicznych, pomagając zarezerwować, przełożyć lub odwołać rezerwację klientom sieci salonów fryzjerskich, eliminując tym samym konieczność posiadania tradycyjnego centrum obsługi klienta.
UNIT9 – stoisko 64
UNIT9 to założona w Londynie w 1996 roku interaktywna firma produkcyjna realizująca innowacyjne i zaawansowane technologicznie elementy globalnych kampanii reklamowych dla największych na świecie agencji i ich klientów (m.in. Google, Nike, Samsung, Adidas, Reebok, Disney, Sony, Calvin Klein, Pepsi, Audi, Lexus, Mercedes czy Bentley). Firma tworzy interdyscyplinarne projekty będące na styku wielu światów: digital, filmu, instalacji interaktywnych, VR / AR oraz sztucznej inteligencji. Skupia ponad 150 osób na całym świecie (z czego około 40 w Polsce: Łodzi i Warszawie). UNIT9 ma na swoim koncie szereg nagród takich jak Cannes Lions, Webby Awards, One Show czy Clio. Obecnie jest również na drugim miejscu w prestiżowym rankingu FWA z ponad 230 nagrodami na koncie zdobytymi na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat.
Le Polish Bureau jest spółką UNIT9 z siedzibą główną w Łodzi. Firma wykorzystuje doświadczenie, technologię i proces wypracowane przez lata współpracy przy najbardziej zaawansowanych projektach UNIT9 i aplikuje tę wiedzę rewolucjonizując usługi dla start-upów oraz klientów korporacyjnych w Polsce i za granicą.
Prudential – stoisko 63
(Prudential International Assurance plc Spółka Akcyjna Oddział w Polsce) – firma ubezpieczeniowa, która pomaga swoim klientom podjąć słuszne decyzje, aby mogli zabezpieczyć swoją finansową przyszłość. Prudential był obecny w Polsce w latach 1927-1939 i do dzisiaj wywiązuje się ze swoich przedwojennych obietnic, poszukując spadkobierców swoich klientów. Prudential jest częścią założonej w 1848 r. brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej. Firma pomaga ponad 26 mln klientów m.in. w Europie, Azji i USA i zarządza aktywami o wartości 657 mld funtów.
GRENKE – stoisko 68
GRENKE to partner finansowy dla biznesu
 Jesteśmy międzynarodowym specjalistą, który zapewni Twojej firmie finansowanie dopasowane do jej potrzeb.  Wyróżniają nas proste i szybkie procedury, a dodatkowo nasi Klienci zyskują, korzystając z doświadczenia GRENKE w zarządzaniu wieloma transakcjami. GRENKE finansuje inwestycje poprzez leasing i wspiera rozwój firm oferując faktoring.
Leasing to doskonały wybór dla każdej firmy, która chce się rozwijać bez wydawania firmowej gotówki i zamrażania kapitału.
Faktoring to dobre rozwiązanie dla firm, które mają zamrożone środki finansowe w wystawionych fakturach. Wspieramy ich swobodny rozwój, uwalniając pieniądze z wystawionych faktur nawet w 24 godziny.
WE FINANCE YOUR BUSINESS
www.grenke.pl
3R sp. z o.o. sp. k. – stoisko 67
Misja firmy: Oferujemy kompleksową pomoc firmom w pozbyciu się całego problemu związanego z magazynowaniem, ewidencją, audytem i odsprzedażą używanego sprzętu IT, który wychodzi z użytku. Główny nacisk kładziemy na wsparcie w zakresie ewidencji i audycie urządzeń.
Wizja firmy: Promujemy to, co ekologiczne, dobre dla środowiska. Angażujemy się w maksymalne uproszczenie korporacyjnemu klientowi procesu odkupu, odbioru wszelkiego rodzaju sprzętu IT, czyniąc wszystkie czynności jeszcze bezpieczniejsze dla niego. Działamy z pasją stawiając środowisko w sercu naszych działań. Dajemy staremu sprzętowi IT „drugie życie”.
Działamy na rynku od 8 lat. Posiadamy wysoko wykwalifikowanych pracowników IT specjalizujących się w hardware oraz bezpieczeństwie danych.
Posiadamy zezwolenie wydane przez Prezydent m. st. Warszawy na zbieranie odpadów (Decyzja nr 1208/OŚ/2015) oraz transport odpadów (Decyzja nr 1263/OŚ/2015).
Miesięcznie średnio przerabiamy ponad 5000 szt. urządzeń ( laptopów, pc-tów, monitorów drukarek, tabletów itp. )
Specjalizujemy się w obsłudze firm oraz podmiotów Państwowych. Głównym obszarem działalności spółki jest współpraca w zakresie odbioru sprzętu IT, niszczenie wrażliwych nośników danych, ewidencja urządzeń IT, audyt i wyceny sprzętu. Posiadamy certyfikaty ISO 27001 w zakresie bezpieczeństwa informacji oraz ISO 9001 w zakresie zarządzania jakością.
InfoProtector – stoisko 66
Mniejsze ryzyko wycieku danych – większe szanse rozwoju organizacji to hasło przewodnie działalności firmy InfoProtector. Cyberprzestrzeń jest jednym z najszybciej rozwijających się obszarów zagrożeń współczesnego świata. Dlatego dostarczając rozwiązania minimalizujące utratę informacji oraz prawdopodobieństwo nieuprawnionego dostępu do stref, obiektów oraz danych organizacji, jednocześnie zwiększamy jej szansę rozwoju. Głównym celem firmy InfoProtector jest skupienie się na dokładnej analizie zagrożeń oraz zaproponowaniu sprawdzonych rozwiązań, które będą chronić jej cenne zasoby. Jako pasjonaci nowych technologii, stale podnosimy nasze kompetencje, co owocuje zaufaniem największych instytucji i przedsiębiorstw w różnych sektorach gospodarki.
RSM POland i Oracle Netsuite – stoisko 85
O RSM Poland
RSM Poland jest częścią RSM – wiodącej sieci niezależnych firm doradczych i audytorskich, która posiada 750 biur w 116 krajach i zatrudnia 41.000 specjalistów na świecie. W Polsce zespół RSM to ponad 250 profesjonalnych pracowników, którzy z biur w Poznaniu, Warszawie, Szczecinie i Katowicach świadczą najwyższej jakości usługi w zakresie audytu, outsourcingu rachunkowości, raportowania i payrollu, doradztwa podatkowego i prawnego, a także doradztwa transakcyjnego i M&A. RSM to największy globalny partner NetSuite. Więcej informacji na stronie: www.rsmpoland.pl.
O Oracle NetSuite
Od ponad 20 lat Oracle NetSuite pomaga organizacjom rozwijać się i dostosowywać biznes do zmian. NetSuite to pakiet aplikacji w chmurze, obejmujący finanse/planowanie zasobów przedsiębiorstwa (ERP), HR, automatyzację usług profesjonalnych i handel wielokanałowy, z którego korzysta ponad 18.000 klientów w 203 krajach i terytoriach zależnych na świcie. Więcej informacji na stronie: www.netsuite.com.
A plus C – stoisko

Media-press.tv S.A. to polski producent, który od ponad 30 lat dostarcza zaawansowane systemy informatyczne dla firm na całym świecie. Łączą w sobie bogatą funkcjonalność podpartą najnowocześniejszymi technologiami i nowatorskimi, oryginalnymi rozwiązaniami, z niespotykaną w innych programach prostotą użycia i przyjaznym interface’m.
statlook® oraz uplook® to sztandarowe aplikacje rozwijane od 17 lat i wdrożone w ponad 7000 firm oraz instytucji państwowych w Polsce. W najnowszej wersji prezentujemy Moduł RODO do zarządzania bezpieczeństwem oraz inwentaryzacji Danych Osobowych zgodnie z zaleceniami RODO, Ministerstwa Cyfryzacji i UODO.

  • Zdalny audyt oprogramowania – Metodyka Audytorów Microsoft SAM. Statlook® pozwala działowi IT w łatwy sposób samodzielnie wykonać taki audyt.
  • Szybka i sprawna ewidencja i zarządzanie sprzętem. Zautomatyzowany system zdalnej inwentaryzacji wszystkich elementów infrastruktury pozwala oszczędzić cenny czas.
  • Oszczędność czasu – zarządzanie na odległość. Autorski Zdalny Pulpit umożliwia zarządzanie komputerami, pełny dostęp do dysków, zdalne włączanie/wyłączanie komputerów i poszczególnych programów bez ruszania się z miejsca.
  • Bezpieczeństwo – datalook™. System statlook® zawiera moduł datalook™ do zarządzania wymiennymi nośnikami danych (np. pendrive, USB HDD, etc.). Nośniki można całkowicie blokować lub nadawać użytkownikom odpowiednie prawa dostępu (per użytkownik/per urządzenie).
  • Kontrola Internetu – weblookTM. Pozwala na monitorowanie i blokowanie stron www per user / dział / grupa.
  • Kontrola wydruków. Dostęp do szczegółowych oraz zbiorczych informacji na temat drukowanych przez użytkowników dokumentów, grafik i zdjęć, w krótkim czasie eliminuje wykorzystywanie drukarek do prywatnych celów.
  • Wykorzystanie komputera przez użytkowników. System statlook® zbiera wiele szczegółowych informacji dotyczących pracy komputerów. Między innymi: przerwy w pracy, uruchamiane aplikacje, odwiedzane strony www, drukowane dokumenty, czy operacje na nośnikach zewnętrznych (CD/DVD, HDD, FDD, pendrive etc.).
  • Wygodny Helpdesk i zdalny pulpit do pomocy i komunikacji z użytkownikami. Zgłoszenia incydentów od użytkowników, zdalna pomoc, zdalne przejęcie pulpitu, automatyczne tworzenie zgłoszeń z e-maili przychodzących na skrzynkę support i tworzenie bazy wiedzy ułatwiają codzienną pracę działu IT i sprawiają, że pozostaje więcej czasu na pozostałe działania.
Greeneris – stoisko 90

Greeneris Sp. z o.o. to spółka działająca na rynku polskim, specjalizująca się we wdrożeniach, świadczeniu usług z zakresu bezpieczeństwa IT, zarządzania mobilnością (Android, iOS) oraz innych kluczowych obszarów IT. Zatrudniamy certyfikowanych inżynierów oraz konsultantów, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem pomagają w doborze właściwych rozwiązań. Działania firmy są dobrze udokumentowane licznymi wdrożeniami w wielu instytucjach i przedsiębiorstwach polskich, jak i korporacjach międzynarodowych działających na terenie kraju. Firma jest również regularnie wyróżniana przez producentów rozwiązań w obszarach swoich specjalizacji. Przedsiębiorstwo jest na rynku polskim dystrybutorem m.in. innowacyjnych rozwiązań firm: CrowdStrike, SentinelOne, Lookout, Check Point, Vmware Workspace ONE (daw. Airwatch).

KONDRAT i Partnerzy – stoisko 48

KONDRAT i Partnerzy to jedna z najbardziej dynamicznych polskich kancelarii prawnych, która przez 12 lat działalności znalazła się w gronie wiodących kancelarii w obszarze prawa własności intelektualnej, prawa farmaceutycznego i life science. Doradzamy na bieżąco w kwestiach regulacyjnych, a także reprezentujemy Klientów w sporach sądowych oraz procedurach administracyjnych.
KONDRAT i Partnerzy to ponad 50-osobowy zespół, w skład którego wchodzą: adwokaci , rzecznicy patentowi, doktorzy nauk chemicznych, radcowie prawni i aplikanci oraz wspierający ich pracownicy administracyjni.

Klub Integracji Europejskiej
Klub Integracji Europejskiej, którego administratorem jest Europejskie Forum Przedsiębiorczości, niemal od 18 lat działa na rzecz łączenia biznesów pomiędzy zrzeszonymi firmami, promocji ich marki i osób nimi zarządzających. Klub wykorzystuje do tego różnego rodzaju narzędzia, od bezpośrednich spotkań biznesowych przez własne kanały komunikacji online po magazyn „przedsię[email protected]”.
Klub powstał z inicjatywy środowisk gospodarczych. Ma charakter otwarty. Mogą do niego należeć zarówno duże firmy będące liderami w swojej branży, jak i firmy małe o charakterze rodzinnym. Dzięki swojej nowatorskiej działalności, klub zyskał uznanie na rynku ogólnopolskim. Współpracuje z wieloma instytucjami wspierającymi przedsiębiorczość, demokrację i prawa człowieka.

SPONSORZY

SPONSOR STRATEGICZNY


SPONSOR GENERALNY

SPONSOR TECHNOLOGICZNY

SPONSOR GŁÓWNY

SPONSOR GŁÓWNY

SPONSOR GŁÓWNY

SPONSOR GŁÓWNY

SPONSOR GŁÓWNY

GŁÓWNY PARTNER

GŁÓWNY PARTNER

GŁÓWNY PARTNER

GŁÓWNY PARTNER

WYSTAWCY


s-net
s-net
s-net
s-net
s-net
s-net
s-net
s-net
s-net
s-net
s-net

































































Ta strona używa plików cookies. Więcej informacji