WYSTAWCY

ELO w liczbach: Centrala w Stuttgart (Niemcy), Ca. 580 pracowników na świecie (z tego ca. 290 w Niemczech), 21 przedstawicielstwa/biuro w 17 krajach, Więcej niż 1.000.000 licencje na rynku, Sprzedaż więcej niż 64 mil. EUR (2017), Więcej niż 1000 certyfikowanych partnerów ELO, Produkt sprzedane w więcej niż 20 języków w więcej niż 40 krajów.




Jesteśmy wyłącznym krajowym dystrybutorem marek Newline, Globisens i Turning Technologies. W swojej ponad 30-letniej historii wyspecjalizowaliśmy się we wprowadzaniu światowych trendów technologicznych na krajowy rynek. Współpracujemy z ogólnopolską siecią autoryzowanych dealerów, zapewniając im pełne wsparcie: szkolenia, pomoc techniczną, serwis i marketing, a co najważniejsze służąc wiedzą i fachowym doradztwem w doborze optymalnych rozwiązań.

Firma Synology stawia sobie za cel oferowanie produktów intuicyjnych, opracowanych z myślą o przyszłości oraz najlepszych w swojej klasie usług dla klientów.


dostępu i współdzielenia zasobów.
W swoim szerokim portfolio produktowym posiada nowatorskie rozwiązania do współdzielenia
zasobów, profesjonalnych zastosowań audio-wideo, oraz instalacji ekologicznych. Jej odbiorcami są zarówno klienci prywatni, jak i firmy SOHO (małe i domowe biura), firmy średniej wielkości (SMB) oraz duże przedsiębiorstwa.
Technologie firmy ATEN łączą ze światem – w każdym miejscu i o dowolnym czasie – zapewniając komunikację i możliwość udostępniania informacji. ATEN ułatwia i usprawnia łączność w zastosowaniach biznesowych i prywatnych.


finansowe.

Naszą firmę Tworzy Zespół Specjalistów posiadających specjalistyczną wiedzę w różnych segmentach technicznych.
Eddie Eger Artur jest integratorem systemów informatycznych oraz dostawcą nowoczesnych rozwiązań dla biznesu i odbiorców indywidualnych.
Wszystkie nasze usługi są dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.
Oferujemy usługi oparte o wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań teleinformatycznych zaspokajających wymagania klientów funkcjonujących w różnych segmentach rynkowych w tym działania w zakresie: doradztwa IT, audytu IT, administracji systemami informatycznymi, wdrożenia indywidualnych rozwiązań systemów ERP, odzyskiwanie danych, naprawa i sprzedaży sprzętu komputerowego.
Nasza infrastruktura to systemy dostępowe budowane w oparciu o sieci kablowe (miedziane i światłowodowe) oraz szerokopasmowe systemy radiowe.
Dysponując własnym Centrum Danych, oferujemy klientom najwyższej jakości usługi hostingowe, zarówno hostingu współdzielonego jak również usługi kolokacji serwerów oraz serwerów dedykowanych a także zaawansowanych systemów obliczeniowych
Jesteśmy firmą będącą aktywnym członkiem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji oraz Krajowego Stowarzyszenia Informacji Niejawnych Czynnie uczestniczymy w tworzeniu projektów mający zasadniczy znaczenie dla Polskiej Informatyki.
Misją Eddie jest TWORZYĆ TWÓJ DZIAŁ IT.

Dostawca innowacyjnych rozwiązań IT – od Edge po Hyperscale Computing
Wspólnie z partnerami „Rittal Ecosystem IT” dostarcza komponenty, systemy, a także rozwiązania spełniające wszelkie wymagania skalowalnego i ekonomicznego środowiska IT dla scenariuszy Edge oraz Cloud. Oferta obejmuje produkty od lokalnych data center, przez pojedyncze szafy i gotowe centrum danych w kontenerze, aż po Datacenter as a Service (DCaaS). Platformy Private Cloud i Managed Services pochodzą od iNNOVO Cloud. Poza tym Rittal oferuje wszystkie elementy z jednego źródła – od planowania, przez implementację, aż po użytkowanie i optymalizację infrastruktury IT – dla całego cyklu życia centrów danych.
Rittal Lefdal Mine Datacenter o powierzchni 120 000 m² i potencjalnej pojemności 200+ megawatów to jedyna w swoim rodzaju lokalizacja data center wyróżniająca się wysoką efektywnością, dbałością o środowisko naturalne i bezpieczeństwem. Położone nad norweskim fiordem centrum danych jest zasilane wyłącznie z wykorzystaniem energii odnawialnych z otoczenia.
Rittal został założony w roku 1961 i jest największym przedsiębiorstwem prowadzonej przez właściciela Friedhelm Loh Group. Grupa jest obecna na całym świecie z 18 fabrykami i 80 międzynarodowymi spółkami córkami. Cała grupa zatrudnia 11 500 pracowników, a jej obroty w 2017 roku wyniosły 2,5 miliarda euro.
Rittal Sp. zo.o. został założony w 1999 roku i obecnie jest powszechnie znaną oraz rozpoznawalną marką w Polsce, gwarantującą najlepszej jakości produkty, doradztwo techniczne, obsługę Klienta oraz serwis.
Pozostałe informacje są dostępne na stronie www.rittal.de/it-solutions
i www.friedhelm-loh-group.com

Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu produkcji i utrzymania oprogramowania. Każdy projekt jest inny, więc do każdego podchodzimy indywidualnie. Kluczem naszych udanych wdrożeń jest stała współpraca z klientem przez cały okres każdego wdrożenia. W realizowanych projektach wykorzystujemy metodyki zwinne dostarczając klientom w szybkim czasie potrzebne im oprogramowanie. Korzystając z posiadanego doświadczenia doradzamy optymalne rozwiązania realizujące procesy biznesowe zgodnie z mapą procesów klienta lub mapą opracowaną w trakcie analizy. Dla stworzonych rozwiązań zawsze oferujemy powdrożeniowe wsparcie techniczne. Świat wokół się zmienia, nasi klienci się rozwijają, zmieniają strukturę i modele biznesowe, rynek stawia przed nimi coraz to nowe wyzwania więc i my jesteśmy gotowi do wpierania i dalszego rozwoju zbudowanych systemów.

W dbałości o dynamiczny rozwój Spółki, Log Systems zatrudnia najlepszych specjalistów w zakresie prowadzenia projektów, tworzenia architektury systemów informatycznych, programowania oraz wsparcia we wdrożeniach.

Działamy w grupie kapitałowej z Wyższą Szkołą Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Na co dzień współpraca z uczelnią daje naszym pracownikom dużo satysfakcji wynikającej z dzielenia się wiedzą ale i przynosi wymierne korzyści firmie. Mamy dostęp do najzdolniejszych studentów i absolwentów oraz specjalistów z różnych firm i branż. Wspólnie realizujemy innowacyjne projekty za zakresie nowych technologii w budowie aplikacji i sztucznej inteligencji.
Koncentrujemy się na budowie jednego produktu i wkładamy w niego całe serce. Staramy się, aby od strony technologicznej wyznaczał trendy w budowie aplikacji tego typu.
O Business Navigator
Business Navigator jest inteligentną platformą klasy ECM / Workflow, która umożliwia błyskawiczną budowę własnych aplikacji (Rapid Application Development) wyposażonych w funkcjonalności Business Intelligence & Machine Learning
· Wspiera proces przechwytywania danych (OCR), zarządzania ich przepływem (Workflow/BPM), pracą grupową (kontrola wersji, komunikacja), magazynowania (rozproszone repozytoria) oraz dystrybucji informacji (intranet, ekstranet, e-mail, API).
· Umożliwia łatwą i szybką budowę własnych aplikacji biznesowych bez umiejętności kodowania (no-code). Natomiast dla programistów oferuje nieograniczone możliwości integracji z innymi systemami i tworzenia własnych dodatków dzięki udostępnianiu zaawansowanego API.
· Wspiera obsługę procesów budżetowania i analizy danych (tabele przestawne, dashboardy). Posiadawbudowaną hurtownię danych z dedykowanymi dla różnych obszarów kostkami OLAP oraz mechanizmami uczenia maszynowego


Realizujemy projekty w metodykach: SCRUM, Agile, Prince2
Narzędzia oraz technologie IT, z których korzystamy to m.in.: JIRA, LINUX, CLOUD

– Infrastruktura sieciowa
– Bezpieczeństwo łącz i sieci
– Bezpieczeństwo aplikacji i danych
– Systemy telekomunikacyjne
Wraz z dostawą systemów i licencji zapewniamy usługi wdrożeniowe oraz wsparcie techniczne. Świadczymy pierwszą i drugą linię wsparcia dla rozwiązań bardziej zaawansowanych lub kluczowych w kontekście pełnienia swojej roli w infrastrukturze klienta.
Oferujemy produkty bezpieczeństwa renomowanych producentów. Najważniejszym elementem portfolio są rozwiązania bezpieczeństwa Metadefender Core producenta OPSWAT Inc. z USA. Rams Data Sp z o.o. jest autoryzowanym partnerem (dystrybutorem) OPSWAT w Polsce od 2016 roku.
Zagrożenia cybernetyczne mają wpływ zarówno na firmy, organizacje, instytucje jak i konsumentów. Rozwiązania OPSWAT pomagają chronić krytyczne operacje businessowe oraz zabezpieczają sieci przed zagrożeniami zewnętrznymi i utratą danych. Umożliwiają kontrolę przepływu danych do i z bezpiecznych sieci. Metadefender Core chroni przed ryzykiem przedostania się malware do wewnątrz poprzez konfigurację szczegółowych filtrów kontroli, blokowania i „sterylizacji” danych cyfrowych. Do tego celu wykorzystywane są 4 podstawowe technologie: MULTISCANNINIG (za pomocą nawet 30+ silników antywirusowych), DATA SANITIZATION, VULNERABILITY ASSESSMENT i DLP. Wiele organizacji na całym świecie wykorzystuje rozwiązania OPSWAT. Największe zastosowanie jest w sektorze finansowym i energetycznym, agencjach rządowych i bezpieczeństwa, administracji i korporacjach handlowych. Wszędzie tam gdzie jest wymagany najwyższy poziom bezpieczeństwa!
Kolejną ważną pozycją w naszej ofercie są rozwiązania SaltDNA producenta SaltVPN Ltd. z Wielkiej Brytanii. SaltDNA to platforma systemowa gwarantująca poufność komunikacji End-to-End (transfer danych, audio, etc…) z wykorzystaniem szyfracji i innych protokołów bezpieczeństwa. Podstawową zaletą systemu jest m.in. to, że tylko właściciel platformy ma pełną kontrolę nad systemem. Transferowane dane oraz komunikacja głosowa nie są po drodze nigdzie rejestrowane i gromadzone na pośrednich urządzeniach komunikacyjnych i serwerach operatorów, co eliminuje ryzyko związane z ich przechwyceniem, odczytem lub odsłuchaniem, itp…. Rozwiązanie jest idealne w środowisku gdzie poufna komunikacja i wymiana informacji pomiędzy użytkownikami jest pożądana!

Hyperbook to nie tylko wydajność, ale przede wszystkim jakość. Każdy komputer składany jest ręcznie w naszym kraju. Na każdym etapie produkcji przeprowadzamy rygorystyczne testy jakościowe oraz wydajnościowe, zwracając szczególną uwagę na układ chłodzenia. Dzięki temu nasi Klienci mają pewność, że zakupiony przez nich sprzęt pozbawiony jest wszelkich wad fabrycznych. Hyperbook to nie tylko sprzęt, ale również studio developerskie, tworzące gry i aplikacje VR.

Jesteśmy Bułgarskim operatorem telekomunikacyjnym i działamy na rynku VoIP już od 12 lat.
Telefonia VoIP to świetny przykład tego, jak rozwój technologii i nowoczesne rozwiązania dla biznesu skracają odległości i sprawiają, że fizyczna lokalizacja Twojej firmy ma coraz mniejsze znaczenie. Dlaczego?
Bezpłatna centrala telefoniczna umożliwia stelefonizowanie biura bez przywiązania geograficznego. Klienci dzwonią na standardowy numer komórkowy/stacjonarny, a Ty przyjmujesz połączenia za pomocą aplikacji/sprzętu w dowolnym miejscu na świecie – jeśli chcesz, nawet 24h na dobę. Pracując w dowolnym zakątku świata, możesz uzyskać firmowy numer, wskazujący na lokalizację biura w wybranym przez Ciebie miejscu.
Oferujemy pełne spektrum usług:
- numery telefoniczne w ponad 90 krajach świata,
- tanie rozmowy w kraju i za granicą,
- darmowa wirtualna centrala telefoniczna wraz z rozbudowanym callcenter (od 50 numerów wewnętrznych, nagrywanie rozmów, IVR, kolejkowanie, godziny pracy itd.),
- widgety ClicktoCall i CallBack na stronę internetową,
- gotowe integracje z popularnymi systemami CRM.
Ponad milion klientów już korzysta z rozwiązania wirtualnego biura Zadarma. Nasza firma stale i dynamicznie się rozwija, powiększając ofertę dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych. Warto podkreślić, że wszystkie opisane usługi dostępne są niemal natychmiast. Zdalnie, szybko i – co równie ważne – w najniższej cenie. Zapraszamy do współpracy!

> PIRXON posiada autorskie systemy do zarządzania majątkiem trwałym oraz zarządzania należnościami i ryzykiem kredytowym. Specjalizuje się również we wdrażaniu robotów do optymalizacji procesów back office (ang. RPA – Robotic Process Automation), tzw. cyfrowych pracowników.
> Sukces firmy i jej klientów codziennie buduje zespół kilkudziesięciu wysoko wykwalifikowanych specjalistów z różnych dziedzin. Programiści, wdrożeniowcy, specjaliści ds. RPA czy konsultanci stale doskonalą swoje kompetencje i podnoszą poziom wiedzy uczestnicząc w licznych szkoleniach i konferencjach.
> PIRXON prowadzi regularne prace badawczo-rozwojowe w zakresie Robotic Process Automation, a także Augmented Reality, budując platformę do projektowania aplikacji dla okularów rozszerzonej rzeczywistości.


SARE oferuje system do marketing automation SAREhub oraz system SARE, gdzie zrealizowane są kampanie e-mailingowe, SMSowe, konkursy, programy lojalnościowe, komunikację wewnętrzną, relacje inwestorskie. Autorskie oprogramowania, służące do prowadzenia precyzyjnej komunikacji dają niemal nieograniczone możliwości w dopasowaniu ich do różnych biznesów. Ciągle się rozwijamy, a oferowane przez nas funkcje umożliwiają wielokanałową komunikację w modelu omnichannel oraz integrację z systemami typu call center, CRM, ERP, drukarniami cyfrowymi czy platformami sklepów internetowych.

Legal Geek jest kancelarią rozumiejącą język oraz potrzeby IT, dzięki czemu proponowane przez nich rozwiązania mają praktyczny wymiar i są zrozumiałe dla klientów.

Firma od ponad 45 lat dostarcza produkty, które swoją wysoką jakością zdobyły nie tylko rynek polski, ale również podbijają rynki zagraniczne. Firma eksportuje swoje wyroby do ponad 40 krajów świata.
Przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 560 pracowników w czterech zakładach produkcyjnych w Przygórzu, Słupcu oraz w Nowej Rudzie. Posiada własne biura handlowe w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Francji.
Produkty i rozwiązania:
Szafy teleinformatyczne i serwerowe
Obudowy energetyczne i automatyki
Szafy sterownicze i rozdzielnie elektryczne
Kioski multimedialne
Urządzenia depozytowo-wendingowe
Nowoczesne systemy chłodzenia i grzania szaf
Pulpity sterownicze
Szafy zewnętrzne
Stanowiska dyspozytorskie

Doradzamy podmiotom w obszarze szeroko rozumianego prawa gospodarczego, prawa własności intelektualnej, ze szczególnym uwzględnieniem branży IT, prawa korporacyjnego i transakcji związanych z obrotem nieruchomościami. Budujemy trwałe relacje z klientem, pracując nieprzerwanie na wzajemne zaufanie i szacunek. Stale obsługujemy klientów z różnych branż, zorganizowanych w formie dużych spółek publicznych, jak i mniejszych przedsiębiorstw.
Przeprowadziliśmy dla naszych klientów dziesiątki transakcji o zakresie krajowym, jak i międzynarodowym, których suma wartości dawno przekroczyła setki milionów złotych. Nasz zespół stale się powiększa i rozwija. Prowadzimy szkolenia, publikujemy w prasie codziennej i branżowej, a także na portalach internetowych.




Posiadamy 20 letnie doświadczenie na rynku krajowym oferując kompleksowe rozwiązania dla przedsiębiorstw. Od 2009 roku jesteśmy Autoryzowanym Partnerem InsERT.
Nasze doświadczenie obejmuje przeprowadzanie skutecznej integracji systemów informatycznych oraz tworzenie dedykowanych aplikacji biznesowych
Oferujemy oprogramowanie dla małych i średnich przedsiębiorstw, zintegrowane systemy zarządzania przedsiębiorstwem ERP, aplikacje do zarządzania relacjami z Klientem CRM, platformy B2B, B2C.
Jesteśmy producentem programów wspomagających obsługę firm kurierskich: DPD, INPOST, GLS.
Tworzymy narzędzia umożliwiające automatyczny import zamówień z Amazon, Allegro, Ebay do Waszego systemu sprzedaży.
Posiadamy autorskie rozwiązania współpracujące z oprogramowaniem tego producenta, min. System B2B czy program do obsługi kolektorów.

Znaczące miejsce w naszej działalności zajmuje sprzedaż i późniejszy serwis urządzeń związanych z automatyką biurową. W ramach tej gałęzi działalności proponujemy Państwu fachową i rzetelną obsługę, którą gwarantuje doskonale wyszkolony i doświadczony zespół.
W ostatnim czasie jesteśmy częścią już drugiej rewolucji technologicznej na polskim rynku. Pierwszą była rewolucja druku cyfrowego w poligrafii, dlatego śmiało możemy powiedzieć, że drukarki 3D dla przemysłu wytwórczego są tym, czym druk cyfrowy był dla poligrafii. Bardzo prężnie rozwijamy nasz dział 3D. Starannie dobieramy najlepsze rozwiązania indywidualnie dostosowane do Państwa potrzeb. Począwszy od realizacji planów, poprzez regularne wsparcie w zakresie serwisu, skończywszy na budowaniu długofalowej relacji.
Naszą misją jest wspieranie Państwa w tworzeniu Waszego biznesu, rozpoczynając od fachowego doradztwa, poprzez terminową realizację planów, aż do ciągłego wsparcia.

Drukarka idealnie sprawdza się w prototypowaniu w pełnej skali, co pozwala zaoszczędzić koszty o 90% a czas nawet o 80%
Drukowanie na Factory 2.0 3D umożliwia szybkie sprawdzenie dokładności wymiarów przed zamówieniem kosztownej formy.
Zastosowanie druku 3D jest naturalnym rozwiązaniem przy produkcji niskoseryjnej. Realizacja każdą inną technologią produkcji przy tej ilości byłaby mniej opłacalna i bardziej czasochłonna.
Pozostałe zastosowania to
· produkcji części zamiennych do maszyn i linii produkcyjnych,
· druk form odlewniczych
· produkcji narzędzi i oprzyrządowania,
· produkcji personalizowanej.


Wortmann AG stawia na długotrwałą biznesową współpracę w oparciu o konceptpartnerstwa i serwisu, oraz oferuje szeroki asortyment produktów dystrybucyjnych, a w nim między innymi tysiące komponentów od znanych marek takich jak Asus, Intel, Samsung, Microsoft, Seagate, WD.
Latem 2015 działalność rozpoczął polski oddział pod nazwą Terra Computer Sp. z o.o. w celu oferowania rozwiązań firmy Wortmann AG na Polskim rynku.

Od początku działalności misją w BI Insight jest projektowanie i wdrażanie rozwiązań bazując na własnych, nowoczesnych produktach oraz najnowszych technologiach informatycznych.
Główne obszary realizacji projektów to:
• Business Intelligence (hurtownie danych i rozwiązania raportowe)
• Zaawansowana analityka i predykcja
• Zapobieganie nadużyciom (antyfraud)
• Zarządzanie jakością danych (data governance)
• Przetwarzanie i analiza wielkich zbiorów danych (Big Data)
• Zarządzanie bazami danych Oracle i bezpieczeństwo danych
Firma BI Insight jest Gold Partnerem firmy Oracle. Oferuje rozwiązania w oparciu o technologie Microsoft, Qlik, Tableau, Vertica, Hadoop, IBM, Bottomline Technologies.
BI Insight posiada praktyczną wiedzę na temat funkcjonowania przedsiębiorstw działających na rynku polskim i światowym, zarówno w sektorze publicznym jak i prywatnym, w takich branżach jak energetyka, bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, opieka zdrowotna i handel.

Wdrażamy Dedykowane Systemy i Platformy e-Commerce B2B i B2C w oparciu o Platformę 2ClickShop, która jest wysoce skalowalnym i elastycznym rozwiązaniem dla dużych i średnich projektów e-Commerce. Platformę e-Commerce integrujemy z systemami klasy ERP oraz z większością popularnych programów magazynowo-handlowych w trybie Real-Time Data Exchange.
Automatyzujemy sprzedaż wielokanałową, łączymy i usprawniamy procesy związane z efektywnym funkcjonowaniem e-biznesu.
Wśród klientów 2ClickShop znajdują się takie marki jak NeoNail, Gabriella, Kaskada, Pati i Maks, Świat AGD, Digital24, Nowa Elektro, iSprzęt, BIZUU.

Na sukces naszych klientów pracują doświadczeni analitycy, architekci, programiści, testerzy, graficy i menedżerowie projektu.
Dostarczamy aplikacje spełniające wymagania instytucji regulujących i dostosowane do najbardziej wymagających potrzeb branżowych.
Analizujemy, programujemy, testujemy, wdrażamy i integrujemy systemy IT, gwarantujemy stabilne wsparcie i utrzymanie aplikacji. Sygnisoft S.A. kreuje nową jakość rozwiązań technologicznych bazując na synergii między wysokimi kompetencjami developerskimi oraz wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu aplikacji uwzględniając specyfikę branży oraz obowiązujące przepisy prawa.

Świadczymy usługi informatyczne z zakresu logistyki danych, digital signage, bezpieczeństwa IT, zdalnej administracji oraz aplikacji mobilnych. Dostarczamy kompleksowe systemy IT, autorski software, współpracujemy bezpośrednio z dostawcami hardware’u (monitory dotykowe, komputery, sprzęt sieciowy, obudowy), zajmujemy się montażem i serwisem.
W Xnet Communications komunikację odmieniamy przez wszystkie przypadki. Komunikacja marketingowa, wewnętrzna, komunikacja z klientami i kontrahentami, nadzór nad komunikacją – wszystko czego potrzebujesz dla sprawnego i bezpiecznego przepływu informacji.


Wierzymy, że to Państwo sami wiecie najlepiej jak realizować procesy sprzedażowe oraz jak prowadzić interesy ze swoimi klientami. System komputerowy powinien Państwa w tym wspierać, podążać za firmą i w pełni dostosowywać się do procesów przedsiębiorstwa.
Na bazie wielu lat doświadczeń przy tworzeniu informatycznych rozwiązań wsparcia sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami oraz doświadczeń naszych klientów stworzyliśmy platformę ERPONE. Jest to elastyczny System, który dostosowujemy indywidualnie do potrzeb naszych Klientów, nawet tych najbardziej unikalnych!
Wiodącymi modułami systemu ERPONE są rozwiązania CRM oraz B2B, gdzie wspieramy m.in. organizację pracy, sprzedaży, ofertowania, obsługi zamówień oraz wymiany informacji.
Dzięki zastosowaniu autorskich rozwiązań, jest to jedyne oprogramowanie na rynku, które w pełni dostosowuje się do klienta, spełnia jego indywidualne potrzeby i rozwija się razem z nim.

Pracujemy w oparciu o zwinne metodyki zarządzania projektami. Oddajemy do dyspozycji klientów Innovation Zone, w której realizujemy 3-tygodniowe Proof of Concept. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci mają możliwość szybkiej oceny efektów biznesowych planowanych innowacji przed decyzją o pełnej inwestycji. Naszym klientom proponujemy wartość dodaną w postaci optymalizacji ich projektów w kontekście ustanowionych przez ONZ 17 celów zrównoważonego rozwoju dla biznesu.
Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Cybercom z główną siedzibą w Szwecji, zatrudniającej ponad 1200 osób. W Polsce (w Łodzi, w Warszawie i w Bydgoszczy) działamy już od ponad 20 lat i zatrudniamy ponad 300 inżynierów oprogramowania, architektów, oraz konsultantów specjalizujących się głównie w technologiach mobilnych i chmurowych. Posiadamy klientów w 21 krajach. Naszym większościowym udziałowcem jest Formica Capital – szwedzka spółka inwestycyjna, której strategicznym celem jest zbudowanie portfela inwestycyjnego w firmy wspierające cele zrównoważonego rozwoju, których rozwiązania mają pozytywny wpływ na otoczenie społeczne i środowisko.

Peoplefone Polska S.A. oferuje rozwiązania VoIP dla firm, które chciałyby skorzystać z funkcjonalności wirtualnej centrali działającej na bazie technologii chmury cyfrowej i Internetu. Połączenie tych elementów daje przewagę nad tradycyjnymi systemami służącymi do obsługi połączeń, obniża koszty funkcjonowania biznesu oferując niższe stawki połączeń międzynarodowych i możliwość korzystania z numeracji zagranicznej.

GuideVision zapewnia światowej klasy konsultacje, wdrażania, szkolenia oraz usługi wsparcia dla klientów korporacyjnych na platformie ServiceNow.
Nasi konsultanci dysponują wiedzą i doświadczeniem chcąc zrozumieć Twoje potrzeby i wymagania biznesowe a także przygotować najlepsze rozwiązania, które wspierają Twoje inicjatywy w zakresie transformacji cyfrowej.
GuideVision jest szybko rozwijającą się firmą świadcząca usługi technologiczne, specjalizującą się w zarządzaniu usługami z zakresu ServiceNow. Współpracujemy ze średnimi oraz dużymi klientami w regionie, Europie i na całym świecie.
Jakość i profesjonalizm mają ogromne znaczenie w naszej pracy i dlatego stale możemy się cieszyć wysoką oceną satysfakcji klientów. Skontaktuj się z nami i przekonaj, jak możemy poprowadzić Cię do osiągnięcia Twojej wizji zarządzania
usługami!

W swojej ofercie posiadamy zaawansowane rozwiązania okablowaniania miedzianego oraz światłowodowego niemieckiej marki TKM, której jesteśmy wyłącznym partnerem w Polsce. Współpracujemy również z producentem oprogramowania zarządzającego DCIM, firmą Patchmanager B.V. z siedzibą w Holandii.

Tworzone rozwiązania umożliwiają wyświetlanie treści (reklam i informacji) m.in. w biurowcach, halach produkcyjnych, muzeach, obiektach sportowych i komunikacji miejskiej.
Eveo jest obecnie liderem rozwiązań Digital Signage na polskim rynku i czołowym producentem w Europie.

Na bazie tej obserwacji stworzyliśmy usługę rewitalizacji serwerowni, która polega na uporządkowaniu, częściowej wymianie i przemyślanym uzupełnieniu infrastruktury fizycznej. Zachęceni kolejnymi sukcesami i bogatsi o nowe doświadczenia rozszerzyliśmy tę usługę z serwerowni na całą siedzibę klienta, tworząc usługę rewitalizacji infrastruktury IT.
Dzisiaj, po latach i wielu zrealizowanych projektach tworzymy dobrze zgrany i kompetentny zespół specjalistów. Budujemy i rewitalizujemy systemy okablowania strukturalnego, sieci WiFi, instalacje elektryczne, CCTV, SSWiN, KD w skomplikowanych obiektach przemysłowych i biurowych, budujemy i rewitalizujemy serwerownie, w tym systemy klimatyzacji, zasilania awaryjnego, systemy monitoringu parametrów środowiskowych, parametrów zasilania, kontroli dostępu itp.
Zajmujemy się także systemami wyświetlania, nagłośnienia i sterowania w salach konferencyjnych, systemami dystrybucji sygnału TV w hotelach, systemami digital signage.

SAMITO personalizuje kampanie marketingowe, pozwalając na dotarcie do klientów z właściwym komunikatem, we właściwym miejscu i czasie. Buduje relacje dzięki indywidualnemu podejściu, w oparciu o zaawansowaną analizę behawioralną. Skraca ścieżkę zakupową poprzez technologię rozpoznawania obrazów i visual search. Oszczędza czas, dzięki pełnej automatyzacji oraz wsparciu działu optymalizacji.

Our company specializes in services that aim to digitize individual activities, processes, or whole groups of business processes. For our clients, we provide consulting and analytical services as well as design and implementation of the software. The projects we create consist of a whole range of solutions, starting from web applications, through multi-system mobile platforms, ending on advanced AI algorithms.

Działamy na styku nauki i biznesu, łącząc ze sobą te światy i szukając dla nich wspólnych ścieżek rozwoju i kooperacji. Dzięki bliskiej współpracy z wiodącymi europejskimi instytutami naukowymi, posiadamy dostęp do unikatowego w branży know-how, zgromadzonego wśród naukowców i uczelni wyższych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w realizacji projektów z różnorodnych sektorów biznesowych potrafimy skutecznie doradzić najefektywniejsze rozwiązania. Zbudowane przez nas narzędzia charakteryzują się wysokim poziomem jakości, wydajności, dostępności, intuicyjności oraz bezpieczeństwa. W naszej ofercie znajdują się szyte na miarę:
· Aplikacje webowe
· Oprogramowanie mobilne
· Integracje systemów
Umiejętności oraz doświadczenie naszych specjalistów spotykają się z powszechnym uznaniem. Dlatego też część z nich jest stale angażowana w projekty naszych partnerów na zasadach outsourcingu.


Oktawave dysponuje trzema centrami danych Tier 3, zlokalizowanymi na terenie Polski. Posiada certyfikat bezpieczeństwa ISO/IEC 27001 i spełnia normę CSA STAR, regulującą bezpieczeństwo danych w chmurze. Współpracuje z zaufanymi dostawcami rozwiązań technologicznych i chmurowych – VMware, Red Hat, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Parallels Plesk.

VCN posiada również bogate doświadczenie w realizacji, utrzymaniu, a także zdalnym wsparciu systemów CCTV, SSWN, LPR – Identyfikacji tablic rejestracyjnych, liczenia klientów, Digital Signage, sieci strukturalnych i wielu innych.

Cypherdog to narzędzia do bezpiecznego przesyłania szyfrowanych plików, synchronizowany szyfrowany storage w chmurze, szyfrowanie lokalne zasobów oraz komunikator (w wersji desktopowej i mobilnej). Całość różni się od istniejących rozwiązań przede wszystkim brakiem “zaufanej trzeciej strony” i przechowywaniem kluczy publicznych w blockchainie oraz dodatkowo stosowaniem unikalnej metodę potwierdzania tożsamości. Nie stosujemy potwierdzania tożsamości przez SMS ani też przypominania hasła mailem, gdyż oznacza to istnienie trzeciej strony. Rozwiązanie skierowane jest dla wszystkich ceniących prywatność, a więc działy sprzedaży, zarządy, bankowość prywatna, prawnicy, R&D, administracja publiczna, służba zdrowia, komunikacja wewnętrzna w organizacjach każdego typu, użytkownicy indywidualni.

Nasza firma jest wyłącznym i jedynym dystrybutorem tego sprzętu. Nasz zespół to kilkanaście osób gdzie każdy jest ekspertem w swojej dziedzinie.
Pamiętaj że przyszłość to anonimowość, a anonimowość to SecurBook.

1. Zwiększenie wydajności pracy i redukcji kosztów w obszarze operacji informatycznych poprzez konsolidację narzędzi, jednolite środowisko użytkownika oraz optymalizację licencji i zasobów informatycznych
2. Automatyzacja powtarzających się zadań informatycznych, takich jak dystrybucja oprogramowania, zarządzanie
urządzeniami, zarządzanie aktualizacjami, oraz zgłoszeń incydentów do działu IT.
3. Przyspieszenie udostępniania usług za pośrednictwem samoobsługowego portalu. Automatyczne udostępnianie, inwentaryzacja i rozliczanie usług o charakterze informatycznym i nie tylko.
4. Uproszczenie przestrzegania wytycznych określonych w przepisach dotyczących uprawnień, instalacji oprogramowania, procesów zatwierdzania, rozporządzenia RODO i logowania się do systemu bez negatywnego wpływu na bezpieczeństwo.
5. Poprawa przejrzystości i kontroli z uwzględnieniem wszystkich kosztów, licencji, umów oraz zasobów informatycznych i innych aktywów.

Świadczymy usługi z zakresu rozwoju oprogramowania, wdrożeń, zarządzania projektami i testów dla klientów polskich i międzynarodowych. Nasze zespoły developerskie pracują w szerokim spektrum technologii, a testerzy automatyczni dbają o najwyższą jakość dostarczanego kodu.
ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE | DEVOPS | WEB&MOBILE | RPA | INDUSTRY 4.0 | MACHINE LEARNING | CLOUD
SOFTWARE QUALITY ASSURANCE | INTEGRACJI SYSTEMÓW | INFRASTRUKTURA IT | ANALIZA PROCESÓW BIZNESOWYCH
Z NAMI:
· zoptymalizujesz istniejące procesy i aplikacje biznesowe lub stworzysz zupełnie nowe
· rozszerzysz kompetencje z zakresu IT
· zwiększysz efektywność swojego biznesu
· zbudujesz silną i trwałą przewagę konkurencyjną
Jesteśmy również właścicielem akceleratora eduLAB, w ramach którego powstają innowacyjne rozwiązania edTECH. W ich tworzeniu, w roli mentorów technologicznych i jako członkowie zespołów projektowych, biorą udział specjaliści Edge1S.
Więcej o nas:
www.edge1s.com
www.facebook.com/Edge1S
www.linkedin.com/company/edge1-solutions

Akcelerujemy proces tworzenia rozwiązania od momentu zdefiniowania potrzeby aż do założenia Spółki (SPV). W naszym portfolio jest już 14 wyjątkowych projektów na różnym poziomie zaawansowania.
Więcej o nas:
www.edulab.io
www.facebook.com/akceleratoredulab
www.linkedin.com/company/edulabaccelerator

Sprawnie działający sprzęt komputerowy jest niezbędny do sprawnego funkcjonowania firmy.
Dzięki HitITgroup ten aspekt przestaje być problemem.
HitITgroup to propozycja kompleksowej obsługi w zakresie sprzętu komputerowego, która zapewnia oszczędność czasu,
pieniędzy i jest gwarancją bezpieczeństwa oraz sprawnego funkcjonowania firmy.
Oferujemy sprzęt komputerowy nowy oraz poleasingowy i doradzamy w wyborze mając na uwadze wymagania klienta oraz cenę.
Wyceniamy i odbieramy zalegający sprzęt do utylizacji. Bezpowrotnie i bezpiecznie kasujemy dane z dysków według najnowszych standardów NIST.
W związku z posiadaniem przez naszą firmę profesjonalnego serwisu urządzeń komputerowych oferujemy
usługi w zakresie przeglądów i bieżącego serwisu eksploatacyjnego oraz diagnostyki i napraw sprzętu komputerowego.
Poprzez zarządzanie w modelu TOC, nacisk na dobrą komunikację i transparentność tworzymy zgrany zespół profesjonalistów.

aplikacji ZOHO w Polsce. Nasi specjaliści posiadają bogate
doświadczenie oraz szeroką wiedzą z zakresu implementacji,
dostosowania i wsparcia pakietu aplikacji biznesowych ZOHO.
Jesteśmy dostawcą usług doradczych z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie
Sprzedaży, Marketingu oraz technologii IT uzyskanych w projektach prowadzonych w
branży usług finansowych, branży FMCG, farmaceutycznej oraz wydawniczej.
Z Partner jest oficjalnym dystrybutorem pakietu aplikacji biznesowych ZOHO w Polsce.
Zoho istnieje na rynku od 1996 roku z wizją tworzenia oprogramowania w chmurze.
Do dnia dzisiejszego korporacja zatrudnia ponad 8000 osób i stworzyła ponad 45 aplikacji dla biznesu.
Z Zoho korzysta ponad 45 000 000 użytkowników w ponad 180 krajach.

Oferta zawiera szeroki wachlarz produktów, począwszy od routerów Ethernet, ADSL/VDSL, LTE, VPN, Firewall, poprzez bezprzewodowe punkty dostępowe, aż po zarządzalne przełączniki PoE. Stale rozwijana platforma ACS pozwala natomiast integratorom na centralne i łatwe zarządzanie rozległymi sieciami opartymi na urządzeniach Vigor.
Jako dystrybutor stawiamy na silną sieć partnerów handlowych – wspólnie wdrażamy kompleksowe projekty sieciowe. Dzięki ścisłej współpracy z producentem możemy zaoferować spersonalizowane rozwiązania odpowiadające na potrzeby klienta. Naszych partnerów wspieramy poprzez działania marketingowe, szkolenia oraz pomoc techniczną na etapie przed- jak i posprzedażowym.

Listwy zasilające MAXBERT dzięki modułowej budowie umożliwiają elastyczną konfigurację wyposażenia dostosowaną do indywidualnych potrzeb użytkownika. Wraz z gniazdami zasilającymi istnieje możliwość doposażenia listwy w moduły dodatkowe, gwarantujące bezpieczeństwo pracy i stabilną pracę systemu.


Nasi klienci nas doceniają – w oparciu o wystawione oceny, zdobyliśmy tytuł Top Developers 2017 oraz Top B2B Companies 2018 na clutch.co.
W raporcie z badania jakościowego, przeprowadzonego wśród software house’ów znaleźliśmy się w gronie 7 wyróżnionych firm z tego segmentu w Polsce.
Na naszym koncie mamy wiele wdrożeń botów, zarówno głosowych, jak i tekstowych – w tym, między innymi dla Jean Louis David, który do dnia dzisiejszego obsłużył ponad 160 tysięcy rozmów telefonicznych, pomagając zarezerwować, przełożyć lub odwołać rezerwację klientom sieci salonów fryzjerskich, eliminując tym samym konieczność posiadania tradycyjnego centrum obsługi klienta.

Le Polish Bureau jest spółką UNIT9 z siedzibą główną w Łodzi. Firma wykorzystuje doświadczenie, technologię i proces wypracowane przez lata współpracy przy najbardziej zaawansowanych projektach UNIT9 i aplikuje tę wiedzę rewolucjonizując usługi dla start-upów oraz klientów korporacyjnych w Polsce i za granicą.


Jesteśmy międzynarodowym specjalistą, który zapewni Twojej firmie finansowanie dopasowane do jej potrzeb. Wyróżniają nas proste i szybkie procedury, a dodatkowo nasi Klienci zyskują, korzystając z doświadczenia GRENKE w zarządzaniu wieloma transakcjami. GRENKE finansuje inwestycje poprzez leasing i wspiera rozwój firm oferując faktoring.
Leasing to doskonały wybór dla każdej firmy, która chce się rozwijać bez wydawania firmowej gotówki i zamrażania kapitału.
Faktoring to dobre rozwiązanie dla firm, które mają zamrożone środki finansowe w wystawionych fakturach. Wspieramy ich swobodny rozwój, uwalniając pieniądze z wystawionych faktur nawet w 24 godziny.
WE FINANCE YOUR BUSINESS
www.grenke.pl

Wizja firmy: Promujemy to, co ekologiczne, dobre dla środowiska. Angażujemy się w maksymalne uproszczenie korporacyjnemu klientowi procesu odkupu, odbioru wszelkiego rodzaju sprzętu IT, czyniąc wszystkie czynności jeszcze bezpieczniejsze dla niego. Działamy z pasją stawiając środowisko w sercu naszych działań. Dajemy staremu sprzętowi IT „drugie życie”.
Działamy na rynku od 8 lat. Posiadamy wysoko wykwalifikowanych pracowników IT specjalizujących się w hardware oraz bezpieczeństwie danych.
Posiadamy zezwolenie wydane przez Prezydent m. st. Warszawy na zbieranie odpadów (Decyzja nr 1208/OŚ/2015) oraz transport odpadów (Decyzja nr 1263/OŚ/2015).
Miesięcznie średnio przerabiamy ponad 5000 szt. urządzeń ( laptopów, pc-tów, monitorów drukarek, tabletów itp. )
Specjalizujemy się w obsłudze firm oraz podmiotów Państwowych. Głównym obszarem działalności spółki jest współpraca w zakresie odbioru sprzętu IT, niszczenie wrażliwych nośników danych, ewidencja urządzeń IT, audyt i wyceny sprzętu. Posiadamy certyfikaty ISO 27001 w zakresie bezpieczeństwa informacji oraz ISO 9001 w zakresie zarządzania jakością.


RSM Poland jest częścią RSM – wiodącej sieci niezależnych firm doradczych i audytorskich, która posiada 750 biur w 116 krajach i zatrudnia 41.000 specjalistów na świecie. W Polsce zespół RSM to ponad 250 profesjonalnych pracowników, którzy z biur w Poznaniu, Warszawie, Szczecinie i Katowicach świadczą najwyższej jakości usługi w zakresie audytu, outsourcingu rachunkowości, raportowania i payrollu, doradztwa podatkowego i prawnego, a także doradztwa transakcyjnego i M&A. RSM to największy globalny partner NetSuite. Więcej informacji na stronie: www.rsmpoland.pl.
O Oracle NetSuite
Od ponad 20 lat Oracle NetSuite pomaga organizacjom rozwijać się i dostosowywać biznes do zmian. NetSuite to pakiet aplikacji w chmurze, obejmujący finanse/planowanie zasobów przedsiębiorstwa (ERP), HR, automatyzację usług profesjonalnych i handel wielokanałowy, z którego korzysta ponad 18.000 klientów w 203 krajach i terytoriach zależnych na świcie. Więcej informacji na stronie: www.netsuite.com.

Media-press.tv S.A. to polski producent, który od ponad 30 lat dostarcza zaawansowane systemy informatyczne dla firm na całym świecie. Łączą w sobie bogatą funkcjonalność podpartą najnowocześniejszymi technologiami i nowatorskimi, oryginalnymi rozwiązaniami, z niespotykaną w innych programach prostotą użycia i przyjaznym interface’m.
statlook® oraz uplook® to sztandarowe aplikacje rozwijane od 17 lat i wdrożone w ponad 7000 firm oraz instytucji państwowych w Polsce. W najnowszej wersji prezentujemy Moduł RODO do zarządzania bezpieczeństwem oraz inwentaryzacji Danych Osobowych zgodnie z zaleceniami RODO, Ministerstwa Cyfryzacji i UODO.
- Zdalny audyt oprogramowania – Metodyka Audytorów Microsoft SAM. Statlook® pozwala działowi IT w łatwy sposób samodzielnie wykonać taki audyt.
- Szybka i sprawna ewidencja i zarządzanie sprzętem. Zautomatyzowany system zdalnej inwentaryzacji wszystkich elementów infrastruktury pozwala oszczędzić cenny czas.
- Oszczędność czasu – zarządzanie na odległość. Autorski Zdalny Pulpit umożliwia zarządzanie komputerami, pełny dostęp do dysków, zdalne włączanie/wyłączanie komputerów i poszczególnych programów bez ruszania się z miejsca.
- Bezpieczeństwo – datalook™. System statlook® zawiera moduł datalook™ do zarządzania wymiennymi nośnikami danych (np. pendrive, USB HDD, etc.). Nośniki można całkowicie blokować lub nadawać użytkownikom odpowiednie prawa dostępu (per użytkownik/per urządzenie).
- Kontrola Internetu – weblookTM. Pozwala na monitorowanie i blokowanie stron www per user / dział / grupa.
- Kontrola wydruków. Dostęp do szczegółowych oraz zbiorczych informacji na temat drukowanych przez użytkowników dokumentów, grafik i zdjęć, w krótkim czasie eliminuje wykorzystywanie drukarek do prywatnych celów.
- Wykorzystanie komputera przez użytkowników. System statlook® zbiera wiele szczegółowych informacji dotyczących pracy komputerów. Między innymi: przerwy w pracy, uruchamiane aplikacje, odwiedzane strony www, drukowane dokumenty, czy operacje na nośnikach zewnętrznych (CD/DVD, HDD, FDD, pendrive etc.).
- Wygodny Helpdesk i zdalny pulpit do pomocy i komunikacji z użytkownikami. Zgłoszenia incydentów od użytkowników, zdalna pomoc, zdalne przejęcie pulpitu, automatyczne tworzenie zgłoszeń z e-maili przychodzących na skrzynkę support i tworzenie bazy wiedzy ułatwiają codzienną pracę działu IT i sprawiają, że pozostaje więcej czasu na pozostałe działania.

Greeneris Sp. z o.o. to spółka działająca na rynku polskim, specjalizująca się we wdrożeniach, świadczeniu usług z zakresu bezpieczeństwa IT, zarządzania mobilnością (Android, iOS) oraz innych kluczowych obszarów IT. Zatrudniamy certyfikowanych inżynierów oraz konsultantów, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem pomagają w doborze właściwych rozwiązań. Działania firmy są dobrze udokumentowane licznymi wdrożeniami w wielu instytucjach i przedsiębiorstwach polskich, jak i korporacjach międzynarodowych działających na terenie kraju. Firma jest również regularnie wyróżniana przez producentów rozwiązań w obszarach swoich specjalizacji. Przedsiębiorstwo jest na rynku polskim dystrybutorem m.in. innowacyjnych rozwiązań firm: CrowdStrike, SentinelOne, Lookout, Check Point, Vmware Workspace ONE (daw. Airwatch).

KONDRAT i Partnerzy to jedna z najbardziej dynamicznych polskich kancelarii prawnych, która przez 12 lat działalności znalazła się w gronie wiodących kancelarii w obszarze prawa własności intelektualnej, prawa farmaceutycznego i life science. Doradzamy na bieżąco w kwestiach regulacyjnych, a także reprezentujemy Klientów w sporach sądowych oraz procedurach administracyjnych.
KONDRAT i Partnerzy to ponad 50-osobowy zespół, w skład którego wchodzą: adwokaci , rzecznicy patentowi, doktorzy nauk chemicznych, radcowie prawni i aplikanci oraz wspierający ich pracownicy administracyjni.

Klub powstał z inicjatywy środowisk gospodarczych. Ma charakter otwarty. Mogą do niego należeć zarówno duże firmy będące liderami w swojej branży, jak i firmy małe o charakterze rodzinnym. Dzięki swojej nowatorskiej działalności, klub zyskał uznanie na rynku ogólnopolskim. Współpracuje z wieloma instytucjami wspierającymi przedsiębiorczość, demokrację i prawa człowieka.